China bas duurtest.

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.

Welke snaren doen we er op?

Hartke
4
8%
Fender
8
16%
SIT
6
12%
EBS
3
6%
Rotosound
17
35%
Darco
2
4%
Anders (toelichten graag)
9
18%
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26364
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Jack had 'm gekocht en die heeft 'm op rondreis langs een stuk of 8 BGF-ers gestuurd.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Jack

Bericht door Jack »

Haico schreef:Dus... als ik het goed begrijp is de bas nu rond geweest...

wat gebeurt er nu met de bas?
Op David en Arnoud na is hij rond geweest..
Beide hebben te kennen gegeven af te zien van de test om verschillende redenen.
Dus Het rondje is gelopen.
Conclusie die er uit te trekken valt is dat het geen echt slechte bas is voor het geld wat ik er voor heb betaald.
Dat was dus incl. shipping 72 euro.
Zijn gekloonde broertje met de naam stagg erop doet meen ik 175 euro nieuw in de shops????
De vraag is dan als dat de reële prijs is, is het dan ook nog een goede deal?

Wat ik verder met de bas doe weet ik nog niet, hij mag weg, maar hoeft niet weg.
Er kan altijd nog wat aan gemod worden uiteraard.

Dus mochten er mensen zijn die er interesse in hebben kunnen die zich melden.
Ik schroef er in ieder geval nog een andere brug op, dat wel.

Rest mij natuurlijk allen te bedanken voor de tijd en moeite die jullie er hebben ingestopt.
Ik hoop dat het een leuke ervaring was voor iedereen.

Grtzz.. :worship:
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Hmmm, en in onderdelen? De zwarte domeknoppen en mischien nog wel de neck voor op deze :mrgreen:
Jack

Bericht door Jack »

Dennizz schreef:Hmmm, en in onderdelen? De zwarte domeknoppen en mischien nog wel de neck voor op deze :mrgreen:
Gaat niet in onderdelen Dennis, en wel om onderstaande reden.

Afbeelding

Dan laat ik liever mijn oudste muiter er nog even mee aan de slag gaan.

Ik wil best de hele zwarte shizzle eraf halen, maar dan moet jij met Chrome over de brug komen.. :wink:
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23046
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Mooi man, die foto!
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Haico

Bericht door Haico »

Jack schreef:Zijn gekloonde broertje met de naam stagg erop doet meen ik 175 euro nieuw in de shops????
De vraag is dan als dat de reële prijs is, is het dan ook nog een goede deal?

Wat ik verder met de bas doe weet ik nog niet, hij mag weg, maar hoeft niet weg.
Er kan altijd nog wat aan gemod worden uiteraard.

Dus mochten er mensen zijn die er interesse in hebben kunnen die zich melden.
Hey Jack,

Bij deze! Ik vroeg het niet voor niets. 2 Weken geleden liepen 'dinnetje en ik spontaan een klein muziekwinkeltje binnen. We hebben even geklooid met het Stagg-broertje van deze bas. Grappig, leuk voor thuis. Ik kwam ongeveer op dezelfde conclusies als ed meeste mensen hier over de Infinity bas. Het zit er allemaal wel op en aan, niet super... maar het geluid is best OK. Bespeelbaarheid is een subjectief iets, en 'dinnetje vond de Stagg lekker spelen! Cool toch?! 8)

Toen ik aan de bediende/eigenaar vroeg wat het beestje op moest brengen, kwam hij met... schrik niet... 395 Euro! De bas maar snel teruggehangen. Toch is hier nog vraag naar een leuk fretloze bas (naast de Fretloosstein (zie knutselcorner)). Of er budget voor is, is een tweede.

Ik zou graag willen horen als je weet wat je ermee gaat doen.
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26364
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Haico schreef:[

Toen ik aan de bediende/eigenaar vroeg wat het beestje op moest brengen, kwam hij met... schrik niet... 395 Euro!
:rofl:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Jack

Bericht door Jack »

Hans58 schreef:
Haico schreef:[

Toen ik aan de bediende/eigenaar vroeg wat het beestje op moest brengen, kwam hij met... schrik niet... 395 Euro!
:rofl:
Vroeg je niet aan die man wat ie in z'n koffie had gedaan.. :nono:

Maar goed je blijft ze houden,,,
Je krijgt zostrakjesergens een PB Haico. :wink:
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23046
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

:lol: da's een lefgozert...

Hier kost ie net geen 200 euro: https://www.playrecord.net/brands/stagg. ... tars.c592/" onclick="window.open(this.href);return false;
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Haico

Bericht door Haico »

Het ziet ernaar uit dat de goedkope Chinese protitutiebas een permanente verblijfplaats gaat krijgen in huize 'dinnetje/Haico.
Alleen nog het papierwerk regelen...
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26364
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Leuk, veel plezier er mee!

En wat dat papierwerk betreft: je krijgt er van Jack een certificaat bij dat het de enige echte BGF-duurtestbas is? :D
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Jack

Bericht door Jack »

Hans58 schreef:Leuk, veel plezier er mee!

En wat dat papierwerk betreft: je krijgt er van Jack een certificaat bij dat het de enige echte BGF-duurtestbas is? :D
Dat laatste zal dan toch even iemand moeten fotosoeppen...Dus als iemand zich geroepen voelt.. :jaaaaa:
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Prachtig. Een bas met zo'n historie is natuurlijk iets heel bijzonders.
Wel ff de brug vervangen Haico!
Haico

Bericht door Haico »

KvE schreef:Prachtig. Een bas met zo'n historie is natuurlijk iets heel bijzonders.
Wel ff de brug vervangen Haico!
Inderdaad een stukje BGF-historie... en op de koop toe is het nog een fretloze bas ook!
'dinnetje staat te popelen om er een nieuwe brug op te zetten. Alleen nog even een brug scoren.
Jack

Bericht door Jack »

Die link die ik jou stuurde was van Vox Humana, da's te doen voor jullie dacht ik.. :wink:
Gesloten