MarkBass

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22186
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Blablabla...

Heeft er iemand nog iets zinnigs te melden of te vragen over de pruducten van Markbass?
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Hoezo kinderachtig :rofl:
kickshaw
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:56

Bericht door kickshaw »

Precies :wink:
Haico

Bericht door Haico »

Ja inderdaad. Precies...

Discussieren is zoooooo kinderachtig. :roll:
kickshaw
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:56

Bericht door kickshaw »

Ha daar hebben we spuit elf ook weer
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22186
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Omdat ik niks van Markbass weet heb ik me nauwelijks laten zien in dit topic. Nu wordt er hier alleen nog maar op de man gespeeld en lijkt het of er een wedstrijdje Haicopesten is begonnen. Gaan we hier nu discussiëren over Markbass of moet de boel maar dicht?
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Ik vind het prima wat je allemaal zegt, maar schrijft iemand van ons enkel woorden in hoofdletters of een enkel woord in rood.
Dan worden we daar meteen op afgerekend door de inmiddels bekende "iemanden".
Ik vind het ronduit "weird" dat jij je dit voorrecht wel toeeigend om je hele post in GROEN TE DOEN, ook al ben je dan "moderator".
Dit is puur machtsvertoon.
Als jij denkt dat je er goed aan doet om dingen op slot te gooien....go your gang.
Ik weet ook niks van markbass...althans "wist".
Dit topic, of we het nu wel of niet allemaal met elkaar eens zijn, heeft er aan bijgedragen dat dit veranderd is.


:nono:
Laatst gewijzigd door johnbob op 02 apr 2009, 14:12, 2 keer totaal gewijzigd.
kickshaw
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:56

Bericht door kickshaw »

Ik weet niet of je hebt gelezen RUIS maar de rust was wedergekeerd toen Hiaco opeens totaal overbodig Johnbob begon af te zeiken. Ik ben het met je eens laten we het alleen maar over Markbass hebben
maar laten we aub niet Haico in de slachtofferrol plaatsen zeg.
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Over Markbass gesproken.
Er zijn 2 verschillende 2x10's en 4x10's front en rear ported modellen
Zijn er ook wezelijke verschillen in de uitslag van de speakers oftewel het fenomeen waar dit alles mee begon bij het rear ported type?
Jack

Bericht door Jack »

RUIS schreef:Blablabla...

Heeft er iemand nog iets zinnigs te melden of te vragen over de pruducten van Markbass?
RUIS schreef:Omdat ik niks van Markbass weet heb ik me nauwelijks laten zien in dit topic. Nu wordt er hier alleen nog maar op de man gespeeld en lijkt het of er een wedstrijdje Haicopesten is begonnen. Gaan we hier nu discussiëren over Markbass of moet de boel maar dicht?


Als ik me niet vergis had Haico deze al afgesplitst om dat het niet meer over Markbass ging Sven.
De zinnige dingen over markbass staan in dat andere topic.

En er werd in dit topic al heel lang op de man gespeeld, met name tegen John.
Nu ben ik het lang niet eens met alles wat hij heeft getypt, maar dat geld ook voor wat anderen hebben getypt.
En waarschijnlijk ook wat ik hier typ.


Je zou kunnen overwegen de naam van dit topic te veranderen in afzeik topic.
In plaats lopen te dreigen de boel dicht te gooien.
Ik stelde hier trouwens ook al vragen over Trace, dus de topic titel kan zowiezo wel in de prullenbak.

Ik ben het overigens van harte eens met de beslissing van Haico om dit allemaal af te splitsen, en vind dat mensen die zich irriteren aan het constante gesteggel tussen personen dit topic dan domweg moeten mijden.

Haico is oud en wijs genoeg om zich zelf te verdedigen, en ook nog mod. Dus heeft hij nog altijd zelf de mogelijkheid om dit topic dicht te gooien als hij dat nodig acht.
Mij lijkt niet dat hij daar iemand anders voor nodig heeft.
Tenzij jullie natuurlijk in het Mod overleg wat anders hebben afgesproken? Daar hebben wij geen zicht op.

Voorstel voor de nieuwe topic titel van mij, De BGF soap.

Grtzz.
Laatst gewijzigd door Jack op 02 apr 2009, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

johnbob schreef:Ik vind het prima wat je allemaal zegt, maar schrijft iemand van ons enkel woorden in hoofdletters of een enkel woord in rood.
Dan worden we daar meteen op afgerekend door de inmiddels bekende "iemanden".
Ik vind het ronduit "weird" dat jij je dit voorrecht wel toeeigend om je hele post in GROEN TE DOEN, ook al ben je dan "moderator".
Dit is puur machtsvertoon. :nono:
@ JB Je gaat hier toch niet serieus beweren dat de rol van modderreeter overbodig is? :shock:

Volgens mij toont dit topic namelijk aan dat die zelfs op BGF noodzakelijk is.

Sorry voor het :offtopic: gehalte van deze post.

Overigens vind ik Jack's voorstel om de topic-titel te wijzigen enorm goed :worship:
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Oh ja, moest ik aan denken bij het lezen van dit topic vandaag: Wie wil weten waarom dit allemaal zo uit de hand loopt en hoe je dat kunt voorkomen doet er goed aan om

dit boek

eens te lezen.
Gebruikersavatar
Pushifier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 13 okt 2008, 20:34

Bericht door Pushifier »

Ik denk dat dit komt door al jare(n) lange frustraties van gebruikers hier op het forum. En dat word hier dan eindelijk geuit en terrecht. Dan bedoel ik dat johnbob hier behoorlijk onderuit wordt geschoffeld , net als ik, op een trieste kinderachtige manier (zal de leeftijd zijn; zelfs de moderator). Ik dacht dat dit forum VOOR bassisten was, maar krijg nu het idee dat het kuddegedrag heerst, ehum das een feit zoals dit topic bewijst. (nog een voorbeeld: zeg maar eens iets negatiefs over Fender; nou dan ben je niet jarig hier op het forum). Het is toch belachelijk dat je niet je mening mag zeggen(zelf niet door moderator!!!) en dan op een hele kinderachtige manier alleen maar post neerzetten om te treiteren. En dan maar zeuren dat er niets nuttigs wordt gepost: DOE DAT DAN !!!!, of kun je niets zonder de kudde??
kickshaw
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:56

Bericht door kickshaw »

Pushifier schreef:Ik denk dat dit komt door al jare(n) lange frustraties van gebruikers hier op het forum. En dat word hier dan eindelijk geuit en terrecht. Dan bedoel ik dat johnbob hier behoorlijk onderuit wordt geschoffeld , net als ik, op een trieste kinderachtige manier (zal de leeftijd zijn; zelfs de moderator). Ik dacht dat dit forum VOOR bassisten was, maar krijg nu het idee dat het kuddegedrag heerst, ehum das een feit zoals dit topic bewijst. (nog een voorbeeld: zeg maar eens iets negatiefs over Fender; nou dan ben je niet jarig hier op het forum). Het is toch belachelijk dat je niet je mening mag zeggen(zelf niet door moderator!!!) en dan op een hele kinderachtige manier alleen maar post neerzetten om te treiteren. En dan maar zeuren dat er niets nuttigs wordt gepost: DOE DAT DAN !!!!, of kun je niets zonder de kudde??
Dit is de beste reactie die ik vandaag gelezen heb, laten we nu allemaal eens in de spiegel kijken
en weer met een schone lei beginnen.
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22186
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

kickshaw schreef:Dit is de beste reactie die ik vandaag gelezen heb, laten we nu allemaal eens in de spiegel kijken
en weer met een schone lei beginnen.

Prima, laat iemand daar dan maar een nieuw topic voor openen.

Afbeelding
Gesloten