Messe Amp Test: Peavey, TecAmp en 2x Orange

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

wombatboter schreef:Doos is net afgeleverd op mijn werk maar moeilijk om hier de boel uit te proberen :) .
Ik hoopte er niet op maar er zitten gelukkig van die rackmount-verlengstukken bij en een Puma footswitch.
Vanavond de boel uitproberen alhoewel ik bezoek verwacht :?
Is je bezoek nog niet de deur uit ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
quicksilver
Berichten: 943
Lid geworden op: 31 mei 2006, 21:13

Bericht door quicksilver »

jawel, ik ben al thuis al weet hij het nog niet....
Beter verslijten dan verroesten /// In de winter bassen, in de zomer gassen
midlifecrisis-herintreder Sandberg JM4 - Fender J-2008
aguilar AG500- TECAMP M212/4 - KD600Ti mini PA- DTR2000BL, Cube-30 Bass oefenaartje
Gebruikersavatar
RonnyRocks
Berichten: 68
Lid geworden op: 15 feb 2009, 17:39

wisseling versterker type en namen

Bericht door RonnyRocks »

frieteboer schreef:
albi schreef:Tecamp heeft bij mijn weten veel rack-mountable heads.
Overigens gingen ze een prijsdaling invoeren omdat ze de concurentie met andere lightweight-merken niet meer aankonden.
Albi waar heb je dat vandaan?, heb je iets van een linkje ofzo?
Het ziet er vooralsnog niet naar uit dat dit gaat gebeuren, gezien de adviesprijzen die ze hebben op hun nieuwe lijn. De nieuwe amps zijn welliswaar goedkoper maar dat komt ook doordat ze qua specs niet te vergelijken zijn met de performer of de Blackcat. Deze laatste 2 zijn nu wel goedkoper, en dat heeft niks met concurentie positie te maken maar met het feit dat deze in de uitloop fase zitten, want deze worden niet meer gemaakt.
Mocht het wel allemaal goedkoper worden is dat natuurlijk geweldig nieuws :wink:[/quo

Arabesque bass en ik hebben een tijdje geleden met Thomas Eich van TecAmp gesproken Met name waarom de Black Cat uit de productie is en waarom er een nieuwe lijn is.
Tecamp is ook bezig op de amerikaanse markt, en een aantal handelsnamen die tecamp gebruikt of wil gaan gebruiken zijn al geregistreerd in Amerika.
Wat ik begrepen heb uit Thomas zijn verhaal is dat ze hiermee bezig zijn en dat er toekomstig vergelijkbare modellen komen als bad bull & black cat. de JAg modellen zijn niet vergelijkbaar met deze

Met vriendelijke groet RR
Sadowsky NYC #1623 | #1924
Mesa Boogie 400+
Bag End
Sadowsky Pre-amp
Darkglass
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

De VB3 is speciaal omdat het het buizengeweld biedt met een switchingmode voeding. Dus een stukje lichter dan de buizenmonsters van AMPEG, HIWATT en andere traditionele designs. Ook heeft het een hoog en laag compressor en is dus waarschijnlijk een van de veelzijdigere versterkers op de markt zonder zichzelf te verliezen in andere dingen zoals een Mo-bass.
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Plaats reactie