bassgallery

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
stringsalt
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2009, 16:33

bassgallery

Bericht door stringsalt »

Vandaag was ik bij de bassgallery in Beilen. en heb de poolse bassist Wojtek Pilichowsky zien spelen op een mayones bas.
Wat een bassist! en wat een basje. superlatieven schieten te kort en ik ben een echte noorderling.. ik wilde zelf een Sandberg, na mijn Fender JB, maar ga heroverwegen. super bespeelbaar. En Bij Rob van de Bassgallery kun je zo binnenlopen en een basje pakken.
d'r komen nog meer clinics bij Rob.
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Bericht door Droombolus »

Als je jezelf nou ook nog even behoorlijk gaat voorstellen gaan we misschien nog geloven dat je niet meteen zit te spammen met je eerste post ........ :mrgreen:
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
stringsalt
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2009, 16:33

bassgallery

Bericht door stringsalt »

gewoon een hobby bassist uit de buurt van Oosterwolde die bij de clinic in de bassgallery was, en op geen enkele manier gebonden aan die zaak, ik heb een eigen bedrijf een soort groothandel. en wie ben jij dan droombolus?
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Daar is een speciaal topic voor, stringsalt. Die van Droombolus/Martin staat hier: https://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=6765 en in datzelfde subforum staan veel van de vaste klanten. Het was ook meer een grapje van Martin, don't worry.

En welkom natuurlijk! :D
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Joren294
Berichten: 565
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:34

Bericht door Joren294 »

en het geeft niet hoor dat je jezelf niet hebt voorgesteld in het voorsteltopic, heb ik ook nog steeds niet gedaan :oops:
ik vergeet het altijd :mrgreen: :stupid:
Endorser for Sandberg basses and Orange amplifications

Band: https://www.makebelieveband.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bass.player
Berichten: 1484
Lid geworden op: 15 jan 2006, 09:50

Bericht door bass.player »

Ik ook niet en ik zit al meer dan 3 jaar op dit forum....
Basses by Fender, MusicMan and Höfner
Amplifiers and cabinets by Ampeg
DeGecko
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2008, 16:50

Bericht door DeGecko »

Even terug naar het topic :D

Mayones (Of zoals de bassist van SoulBurn en Axamenta zegt: Mayonaise) bassen zijn nogal uiteenlopend. Ze doen me wat denken aan Gretsch: De duurdere zijn super! MAAR de goedkope trekken op niet veel... Ik heb de eers gehad de 3 basismodellen te mogen testen, dus de goedkoopste, de middenklasser en de dure, en ik schrok ervan dat de kwaliteit letterlijk mee steeg met de prijs... OK, dat is altijd wel het geval, maar niet zo recht evenredig...
- '82 Gibson Victory Standard
- '72 & '78 Fender Musicmaster Basses
- '60s Egmond Princess 2
- Fender BG-32 Acoustic
- Some stuff for sale => PM ;)

Proud endorser of Crime Industries => https://www.myspace.com/crimeindustries
Gebruikersavatar
Pushifier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 13 okt 2008, 20:34

Bericht door Pushifier »

Ik ben ook bij de bassclinic van Bassgallery geweest in Beilen.
Zo Wojtek kan spelen zeg!! Hij is ook echt een gangmaker met dit soort demo's; leuk het publiek erbij betrekken. En dan zijn spel: Constitentie op ten top! En zo dat je denkt aaaah waarom lijkt het zo gemakkelijk. Hij speelde ook op een Sandberg na de tijd en was er volgens mij erg er van gechameerd (tenminste als je half uurtje er op speeld lijkt me dat duidelijk).
Ik heb nog een aantal video'tjes gemaakt van de demo. Die zal ik hier binnenkort even posten (staan nog op pc)

Rob van de Bassgallery vertelde dat zeer binnenkort weer een clinic gaat organiseren.... Dusss nog meer bassplezier. :mrgreen:
Gebruikersavatar
stringsalt
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2009, 16:33

bassgallery

Bericht door stringsalt »

Om de daad maar bij het woord te voegen, ik heb een sandberg JM 5 gekocht bij Rob, en een nette prijs gekregen voor m'n Fender JB5. Wat een speel plezier geeft dat ding zeg, het speelt werkelijk heel gemakkelijk. helemaal tevreden.
De volgende Clinic bij Rob is op 26-9.
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3054
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

Bericht door Van Tango »

stringsalt schreef:en wie ben jij dan droombolus?
:mrgreen:
What difference does it make?
Gebruikersavatar
Pushifier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 13 okt 2008, 20:34

Bericht door Pushifier »

Even ter info:
26 september Sandberg clinic bij de Bassgallery met Reggie Worthy (bassist Tina Turner) en mister Sandberg himself Holger Sandberg.

Hier vast een voorproefje
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S0u3rhZUOi4[/youtube]
Jack

Bericht door Jack »

stringsalt schreef:Om de daad maar bij het woord te voegen, ik heb een sandberg JM 5 gekocht bij Rob, en een nette prijs gekregen voor m'n Fender JB5. Wat een speel plezier geeft dat ding zeg, het speelt werkelijk heel gemakkelijk. helemaal tevreden.
De volgende Clinic bij Rob is op 26-9.
Wij kennen elkaar.. :jaaaaa:

En ik moet mr Rob maar eens een pissig mailtje doen, zoiets plannen tijdens de P meet.. :nono:

:wink:
Gebruikersavatar
ou est la sortie
Berichten: 887
Lid geworden op: 28 jun 2005, 18:28

Bericht door ou est la sortie »

En dan is ook de Vintagebeurs in Veenendaal...:(
Gebruikersavatar
Antiklontermiddel
Berichten: 190
Lid geworden op: 14 feb 2009, 10:55

Bericht door Antiklontermiddel »

Moeten we een mailtje sturen om aanwezig te mogen zijn bij die clinic? Want nu ik zelf Sandberg (ik Sandberg - hij Sandbergt - wij Sandbergen) moet ik toch wel zien wie er verantwoordelijk is voor mijn grootste basliefde sinds jaren.
Gebruikersavatar
Chris90
Berichten: 1283
Lid geworden op: 13 jul 2007, 12:12

Bericht door Chris90 »

Antiklontermiddel schreef:Moeten we een mailtje sturen om aanwezig te mogen zijn bij die clinic? Want nu ik zelf Sandberg (ik Sandberg - hij Sandbergt - wij Sandbergen) moet ik toch wel zien wie er verantwoordelijk is voor mijn grootste basliefde sinds jaren.
Mijn ex!
Warwick fanboy.

EBS - Vanderkley - Glockenklang
Plaats reactie