Line6 relay G30 (draadloos bassen)

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
Joreeeen
Berichten: 559
Lid geworden op: 21 jun 2011, 16:35

Bericht door Joreeeen »

En moesten jullie kunnen kiezen, zouden jullie dan voor de G50 gaan (die 150 euro duurder is) of zouden jullie bij de G30 blijven?
Sandberg / Dingwall / Quad Cortex
Gebruikersavatar
bass.player
Berichten: 1484
Lid geworden op: 15 jan 2006, 09:50

Bericht door bass.player »

Frank schreef:Het enige dat ik er ooit aan heb gehad is dat de klem om hem aan mijn riem te hangen losliet. Kwestie van de juiste lijm, en geen problemen meer.
Nu je het zegt, dat heb ik ook gehad. (en op dezelfde manier opgelost)
Basses by Fender, MusicMan and Höfner
Amplifiers and cabinets by Ampeg
Gebruikersavatar
bass.player
Berichten: 1484
Lid geworden op: 15 jan 2006, 09:50

Bericht door bass.player »

Joreeeen schreef:En moesten jullie kunnen kiezen, zouden jullie dan voor de G50 gaan (die 150 euro duurder is) of zouden jullie bij de G30 blijven?
Bij de G30. Deze heeft reikwijdte genoeg
Basses by Fender, MusicMan and Höfner
Amplifiers and cabinets by Ampeg
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 631
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:34

Bericht door Frank »

en ik zou ook bij de G30 blijven.
Eigen Topic
Optredens zie: Backstage: 30-Sep: Jubileum / benefiet Kaatsheuvel
Gebruikersavatar
SR5005E
Berichten: 245
Lid geworden op: 05 feb 2013, 22:30

Bericht door SR5005E »

Bij mij is de clip er ook al af maar heb een lederen fototasje gekocht dat perfect past. Hangt zo aan mijn broeksriem. Reeds meer dan 1 jaar gelukkige draadloze gebruiker op repetities en gigs.
Gebruik trouwens eneloop oplaadbare batterijen van 2100mah en nog nooit stress gehad. :dance:
Wegens medische redenen gestopt met bassen
Gebruikersavatar
Watt
Berichten: 478
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:52

Bericht door Watt »

Bij mij is de bewuste clip ook afgebroken. Is dus inderdaad een veel voorkomend probleem bij de G30.

De geluidskwaliteit is redelijk goed, maar daar ik een bassist ben met relatief veel hoog in mijn geluid, gebruik ik de kabelsimulatie wel degelijk
Zou ik dat niet doen dan wordt mijn geluid al gauw te schel en blikkerig. On stage is je geluid nooit 100%. Het verschil met een goede kabel
is dan ook verwaarloosbaar.
FENDER and SQUIER basses| HEVOS 400D AMP | HEVOS POWERSET CABS | LINE 6 G30 RELAY | DUNLOP PICKS | SOME SECRET STUFF
Plaats reactie