Line6 relay G30 (draadloos bassen)

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Bericht door The Fourth Horsemen »

Yep, één knopje om te kiezen tussen de 6 kanalen. En één om te kiezen tussen geen kabel, 6m kabel, 9m kabel. Dat laatste hadden ze voor mijn part weg mogen laten en wat minder geld mogen vragen.
Gebruikersavatar
bass.player
Berichten: 1484
Lid geworden op: 15 jan 2006, 09:50

Bericht door bass.player »

The Fourth Horsemen schreef:En één om te kiezen tussen geen kabel, 6m kabel, 9m kabel. Dat laatste hadden ze voor mijn part weg mogen laten en wat minder geld mogen vragen.
Inderdaad!
Basses by Fender, MusicMan and Höfner
Amplifiers and cabinets by Ampeg
blocca
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 sep 2004, 13:52

Bericht door blocca »

Klinkt toch erg verleidelijk, dat draadloos bassen.
Laatste 2 gigs al tegengehouden door mijn kabel en zelfs bijna een compleet gitaarrek omgetrokken.

Als ik hem koop, dan fiets ik toch echt voor 279,- euro naar de feedback... volgens mij de goedkoopste, iig goedkoper dan thomann.
Je hebt geen service, maar ach, voor mij is het in de buurt en meestal is het de goedkoopste.
--------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.deviationmusic.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Je kunt ook als je goed zoekt 2e hands een Sennheiser EW serie op de kop tikken. Ik had een G2 voor €250 ;).
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Bericht door The Fourth Horsemen »

Moet je wel de benzine bijtellen. En dan scheelt het niet veel meer.
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7360
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

bass.player schreef:
The Fourth Horsemen schreef:En één om te kiezen tussen geen kabel, 6m kabel, 9m kabel. Dat laatste hadden ze voor mijn part weg mogen laten en wat minder geld mogen vragen.
Inderdaad!
Het wachten is nu op een kabelfabrikant die een kabel met een knopje met een filtertje dat wat hoog uit het geluid snoept maakt en dat de G30 stand noemt.
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

The Fourth Horsemen schreef:Moet je wel de benzine bijtellen. En dan scheelt het niet veel meer.

Uitzondering; leasebak ;).
Gebruikersavatar
bass.player
Berichten: 1484
Lid geworden op: 15 jan 2006, 09:50

Bericht door bass.player »

Achteraf gezien is dat stijve kabeltje zo gek nog niet. Tijdens optredens wissel ik een aantal keren tussen mijn Jazz en Precision en beide bassen hebben een eigen strap. Vandaar dat ik het zendertje altijd in mijn achter-broekzak steek.
Tijdens de wissel sleept het kabeltje bij de Senheisser over de grond of ik moet het tijdelijk in mijn broekzak steken, bij de Line6 blijft het mooi op zijn plaats hangen.
Basses by Fender, MusicMan and Höfner
Amplifiers and cabinets by Ampeg
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Zo moeilijk is het maken van een nieuw kabeltje niet ;).
Gebruikersavatar
bass.player
Berichten: 1484
Lid geworden op: 15 jan 2006, 09:50

Bericht door bass.player »

koentje_bassist schreef:Nu al 2 keer op het podium gebruikt. Geen enkele interferentie so far! Enorm gebruiksgemak. Ik gebruik batterijtjes die al gebruikt zijn in een 24u-holterapparaat (om het hartfuncties 24u lang te controleren), gratis en voor niks. Met deze batterijen kom ik ruim 5u toe. (2 x AA)
Ik heb met een nieuw setje (ikea) alkalines amper 3 uur gespeeld en binnen amper 20 minuten tijd ging het van 3 groenen naar 1 rood knipperend ledje.
Vreemd.... :x
Basses by Fender, MusicMan and Höfner
Amplifiers and cabinets by Ampeg
Gebruikersavatar
Antiklontermiddel
Berichten: 190
Lid geworden op: 14 feb 2009, 10:55

Bericht door Antiklontermiddel »

Koop dan toch duurdere batterijen. De batterijen van de Ikea stellen niet bijzonder veel voor, en zijn voornamelijk geschikt voor toepassingen die minder stroom zuigen.
Gebruikersavatar
bass.player
Berichten: 1484
Lid geworden op: 15 jan 2006, 09:50

Bericht door bass.player »

Dat is wat ik heb gedaan. Ik dacht dat Ikea batterijen zo goed waren maar blijkbaar niet dus...Ik heb nu panasonics alkalines gekocht. Ik ga ook de fischer oplaadbaren eens proberen.
Basses by Fender, MusicMan and Höfner
Amplifiers and cabinets by Ampeg
Gebruikersavatar
dr.nonzero
Berichten: 3257
Lid geworden op: 31 jul 2007, 10:47

Bericht door dr.nonzero »

bass.player schreef:Dat is wat ik heb gedaan. Ik dacht dat Ikea batterijen zo goed waren maar blijkbaar niet dus...Ik heb nu panasonics alkalines gekocht. Ik ga ook de fischer oplaadbaren eens proberen.
Ik koop mijn batterijen tegenwoordig bij de zeemann, gaan misschien niet zo lang mee maar zijn wel heel goedkoop. Een 9 volt blok kost net iets meer dan 1 euro
Gebruikersavatar
idm
Berichten: 4050
Lid geworden op: 18 aug 2009, 20:42

Bericht door idm »

Duracell is duur maar gaat ook echt een stuk langer mee.
https://www.davidvanegmond.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Jack schreef:Ha daar is onze P bas basher weer,,, :lol:


idm luisterdraadje

Bas: Sandberg California JM4 Blackburst
Gear: Ampeg SVT-II ('91), Eden 210XST
Gebruikersavatar
Antiklontermiddel
Berichten: 190
Lid geworden op: 14 feb 2009, 10:55

Bericht door Antiklontermiddel »

Vooral wanneer je de zekerheid moet hebben dat je draadloze systeem blijft werken gedurende een lange gig... Duracell all the way.
Plaats reactie