Squier Classic Vibe 60's Jazz: een review

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Ja, Geert had een profetische blik.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
rbnbass
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mar 2010, 19:12

Bericht door rbnbass »

Dit is zeker een goede bas! Heb er zelf ook 1, zeker na aanschaf van mijn BOSS LMB-3 Pedaal klinkt hij echt super. De knor mag inderdaad iets meer zijn, maar gezien ik geen Jaco UltimateFreak ben heb ik daar geen problemen mee! Hij speelt lekker weg! Heb laatst n optreden gehad en pas na het zien van de headstock werd pas duidelijk voor mijn mede bassisten tijdens dit showtje dat dit een Squier is. Mijn bandje heeft de tweede plaats gehaald tijdens deze talanten jacht en er zat hevige competitie bij en de nummer 1 was dan ook super goed! Kortom de Squier Jazz is zeker een zeer goede bas! Echt een aanrader wat mij betreft!
Squier CV Jazz Bass, Ibanez AEB-10AEDVS Akoestisch, BOSS LMB-3, BOSS OBD-3, Ibanez Lu20 Stempedaal, Hartke B600 AMP
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Squier Classic Vibe 60's Jazz: een review

Bericht door tieleman »

7 jaar na dato(!) kan ik me eigenlijk ook alleen nog maar aansluiten bij deze review. Het blijft toch echt wel een prachtstukje van Squier. Op de electronica na valt er eigenlijk niet zoveel op af te dingen (behalve dan de prijsstijging van ±€350 naar ±€500).
Plaats reactie