oefencombo test

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
hollowtool
Berichten: 103
Lid geworden op: 14 apr 2010, 10:20

oefencombo test

Bericht door hollowtool »

na lang wikken en wegen toch maar het besluit genomen me trace ah100s en hartke vx215 te veruilen tegen een normaal oefen combootje voor thuis.
want die 2 keer 15 inch is echt waardeloos voor in huis.

dus spullen in de auto gepakt en maar gewoon naar huigens in hengelo gereden.
de spullen laten zien en ze gaven me er 200 euro voor :? jah ik weet het slechte deal maar ik kwam er gewoon niet van af.

getest: ashdown perfect ten
hartke A35
line 6 low down studio 110

als eerste de ashdown gepakt in combinatie met de dichtst bijstaande bas: cort action bas V
gewoon een hele simpele versterker zonder toeters en bellen. lekker wollig warm geluid met een scherp randje.

daarna de hartke gepakt. het eerste wat me meteen opviel is: tering wat gaat dat ding hard! maar dat is ook het enigste wat die goed kon. erg hard... volume knop op 1 en nog is het te hard. niet echt ideaal voor thuis dus.

daarna de line 6 maar gepakt. aangesloten. sla een noot aan. draai aan een knop. sla nog een noot aan. en heb hem maar direct weer weg gezet. wat een kut ding die line 6. ze zullen mischien wel goed spul maken maar dit was echt ruk.


dus heb de ashdown maar mee genomen. was echt ver uit de beste van die 3.

ik wou eventueel ook nog van hartke de A70 proberen maar dat heb ik dus maar niet gedaan. aangezien die A35 al zo hard ging.
Ibanez Srx 720
Warwick streamer STD ( bartolini upgrade )
Hartke Ha3500
G&K Neo 410
Plaats reactie