Samson Airline bass

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

die eerste ziet me er wat té allround uit.. als iemand meer informatie over het eerste setje heeft, graag! en het 2e sennheiser ding is een VHF set, daar ga ik zowieso niet aan beginnen
Gebruikersavatar
Maup
Berichten: 874
Lid geworden op: 25 sep 2006, 16:57

Bericht door Maup »

Ja das wat ik ff snel vond. Ff gochelen misschien voor specs??????
Of een Shure setje??? Ook erg betrouwbaar.
"...People like YOU are the reason, people like ME need medication..."

Je hebt Fretted.
Fretless.
Maar ik speel "niet te Freten"
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

mm ja, hoe zit dat trouwens met die UHF gitaarsystemen rond de 200 euro.. zijn die meestal wel te gebruiken voor bas of krijg je dan een te grote compressie met verlies van laag? er worden maar een paar setjes speciaal voor de bas gemaakt maar de sennheiser ew172 schijnt dan wel weer goed te zijn voor bas..

(maar waarom eigenlijk niet gewoon voor die samson airline bass gaan? :mrgreen:)
Gebruikersavatar
Maup
Berichten: 874
Lid geworden op: 25 sep 2006, 16:57

Bericht door Maup »

Jij vraagt Sennheiser. En ik gaf antwoord.
Ken Samson wel, maar die air line niet. Dus kan daar niets over zeggen.
Doe wel al enkele jaren zenders, maar dat zijn meestal de wat duurdere packs en ontvangers. Stond laatst een mooie 8 ontvanger(rolls royce van sennheisser), maar die was 2e hands 16.000 euris.................Voila
Jaren mee gewerkt is een wereld ding. "Lichtkrant" display(gadget) alles erop en eraan.
"...People like YOU are the reason, people like ME need medication..."

Je hebt Fretted.
Fretless.
Maar ik speel "niet te Freten"
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4350
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

16.000 fokkende euries voor een fokkende ontvanger? Ga ik de hoek staan man! Waar heb je dat voor nodig? Ben ik ff blij met mijn Airline van 300 euri. Godskanonnen! :? :shock: :roll:
Jazzor
Berichten: 606
Lid geworden op: 20 mar 2006, 16:55

Bericht door Jazzor »

Doe het nog altijd met een kabel, nooit echt problemen mee gehad en geen signaal verlies. Lekker vintage zo'n kabel.....
https://www.myspace.com/coyotebutts" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
naut
stoeipoes
Berichten: 6104
Lid geworden op: 06 dec 2005, 19:57

Bericht door naut »

gothax schreef: (maar waarom eigenlijk niet gewoon voor die samson airline bass gaan? :mrgreen:)
Omdat het een prullig kraakding is. (Ja, we hadden hier ooit een Samson.)
And never even ask the reason why
She said so
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4350
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Kappen Naut :P
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

Maar dat was geen airline of wel? mij lijken het prima dingen eigenlijk.. ik heb vroeger ook een andere Samson gehad en die kraakte wel, maar daar zat een bodypack aan en als je het kabeltje niet megastrak aandraaide ging ie kraken
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

heb 'm besteld!! heb nog even gekeken naar de Sennheiser EW172 maar dat is me toch wat veel geld voor een wireless (vind ik dan... er zijn ook gekken die 16000 aan een receiver uitgeven :lol: ) mocht er iets mee misgaan dan zit er nog altijd garantie op en kan ik 'm (alsnog) omwisselen bij thomann voor een sennheiser
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4350
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

U heerscht gothax!
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

hoe zit dat trouwens met die UHF frequenties? ik heb 'm in duitsland besteld en die frequenties schijnen verboden te zijn hier in nederland? gaat dat storen denk je? ik weet dat die oude Nady's ook op verboden frequenties draaien en naar mijn weten heeft niemand daar ooit last van gehad

@Unlord: w00t! :D
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

nou, na wat gigs kan ik alleen maar zeggen: te gek ding, stevig en het geluid is super! de shape functie gaf me het idee dat het een gitaarversie met extra EQ knop was maar dat is ie dus absoluut niet! hij ruist inderdaad een beetje maar dat merk je alleen als je de overdrive (high gain met 2x 12AX7) aantrapt. live merk je er niks van :)

nadeel? je moet er alkaline batterijen in gooien anders is ie binnen 4 uur leeg :P
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4350
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Ik gebruik een 12V adapter voor de vloerunit en oplaadbare batterijen voor de zender. Die laatste gaat zeker 12 uur mee.
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

jup heb ook de 12V adapter maar ik heb toenlaatst een hele lading AAA batterijen ingeslagen voor 2 euro per pak van 16 stuks =) werkt prima voor gigs duss :)
Plaats reactie