Vanderkley 310 MNT NeoLite

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
funnybass
Berichten: 164
Lid geworden op: 21 jul 2009, 18:06

Vanderkley 310 MNT NeoLite

Bericht door funnybass »

Na een periode van SWR, Eden, 9jaar Glockenklang en enkele jaren Epifani, ben ik twee jaar geleden overgestapt op Vanderkley.
Ik speel op 2 kasten met 2x12" speakers. Dat bevalt gewoon erg goed en ben er super tevreden over. Voor mij de beste kasten tot nu toe.

Omdat ik voor repetities en kleinere optredens liever iets makkelijk vervoerbaar en compact er bij wilde hebben. Heb ik de nieuwe Vanderkley kast besteld, zonder deze eerst te horen en te testen. Gewoon op basis van vertrouwen op de oortjes van Marc Vanderkley.

Gisteren is de kast thuis aangekomen en dus meteen aansluiten, testen en vergelijken.

Het resultaat? Voor mij de beste bass Cab ever!
Mooi laag en super strak, mid en hoog met prachtige tekening. Aan volume en punch geen gebrek.
Ook nog eens makkelijk in vervoer en daar ging het mij in eerste instantie om. Een echte aanrader dus.
Ook de combi 212 en 310 voor het zwaardere werk pakt super goed uit.

Specifications;
Model: 310MNT NeoLite
Power: 900 Watts RMS
Impedance: 5.3 Ohms
Dimensions: HxWxD, 59x54x41cm
Weight: 20 Kg
Price: Euro 1050,-
Gear:[De Gier Bebop 4|Fender Jazz Bass '68 |Fender Precision '66|Sadowsky MV5-24 |MM Stingray '79|Sandberg HCA Fretl.|Tsj. Double Bass|Vanderkley VA615 preamp + Lab Gruppen fp 3400|Glockenklang Bass Art Classic|Vanderkley 2x112 |Eich|Reddi
Gebruikersavatar
baskikker
Berichten: 364
Lid geworden op: 14 dec 2006, 10:30

Bericht door baskikker »

klinkt goed!
Fender American Jazz Bass
Tune Somnus 4 string
Ibanez Talman bass
Markbass CMD121P combo
Gebruikersavatar
Analog Kid
Berichten: 492
Lid geworden op: 16 feb 2008, 10:42

Bericht door Analog Kid »

Te gek dat je even een korte review hebt geplaatst. Jouw lovende woorden beloven veel goeds, lijkt me erg interessant om deze eens naast een Epi UL2-310 te zetten. ;)
Baspingelaar in limbo
Plaats reactie