Review: Cort Artisan C5H

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Bericht door Soulbender »

dr. Bassvibes schreef:Klopt, maar om dat bij Cort te doen op basis van één zo'n filmpje hier... :lol:
:lol: Dat was ook niet mijn bedoeling bij het plaatsen van het filmpje. Gewoon om duidelijk te maken waarom Cort bassen voor die mooie prijs kan verkopen.
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

dr. Bassvibes schreef:Klopt, maar om dat bij Cort te doen op basis van één zo'n filmpje hier... :lol:
Wat is volgens jou dan wel een maatstaf?

Overigens als jij mijn bassen in mijn signature bekijkt is daar je antwoord....

Ter toelichting: ik ben helemaal geen moraalridder of wereldverbeteraar maar als ik de keuze kan maken waarom zou ik het dan niet doen?
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Ouwe reus
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:54

Bericht door Ouwe reus »

Ik heb het filmpje helemaal afgekeken. En het zette me toch wel weer aan het nadenken. Mooi :| .Het is misschien waar dat dit exemplarisch is voor heel veel meer producten uit die contreien, maar ik ben het hier mee eens, als ik het verschil kan maken dan doe ik dat. En waarom niet. Ook al ben ik echt geen groene boomknuffel type. Ik probeer wel bewust te leven. Ik hoop dat ze op een dag zullen inzien bij Cort dat je ook meer maatschappelijk verantwoord kunt ondernemen.

Maar verder moet iedereen zelf de afweging maken.

Dus on topic dan maar. Cort maakt goede basgitaren. Een vergelijkbaar exemplaar maar dan met jazz elementen maar zelfde hout en model had ik ooit bijna aangeschaft. Mooi vol geluid.
Bassen voel je in je buik.
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Mooie bas... Wordt ik wel hebberig van...
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19305
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Bericht door Sanders »

Heb jij geluk dat exact deze bas bij PDW in de etalage staat!
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Voor een prikkie.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15129
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Yup :wink: . Mijn vrouw vind dat hij in de weg staat :oops:
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Oh ja.... Dit wou ik effekes kwijt, ik kreeg van m'n vrouw voor ons trouwen een Dean 6 snaar. En daar heb ik wat later op leren spelen (had al een Samick precision)... Ik vind eigenlijk dat je hem niet weg moet doen... Dit soort basjes zijn gewoon goed en moet je ze weer kopen dan kost het weer.... Toch? Waarschijnlijk is de string spacing smaller. (zo ook op mijn Dean)... Dus de afstand tussen de snaren is op de Samick wijder dan bij de Dean... Maar daar wen je best wel een keer aan.... gewoon wanneer je er tijd voor hebt...
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Plaats reactie