Boss ODB-3 i.c.m. Korg Pandora PX4B

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4352
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Boss ODB-3 i.c.m. Korg Pandora PX4B

Bericht door Unlord »

Vandaag zat ik weer es lekker te raggen op mijn bas. Aangezien ik momenteel floor-multi-effect-loos ben (GT-6B verkocht), besloot ik mijn Korg Pandora PX4B en mijn Boss ODB-3 eens achter elkaar te zetten. Op die Pandora dialde ik de eerste de beste drive preset op, die van zichzelf al lekkerder klinkt dan alles wat ik onder mijn GT-6B had zitten. Toen trapte ik de ODB-3 erbij aan en kreeg me daar toch een motherfokking bassdrive geluid, waar zelfs je moeder spontaan van gaat soppen.

Wat mij betreft is bij deze dus weer es bewezen dat goeie geluiden in elk geval uit mijn setup kunnen komen. Ook met een ODB-3, die door velen op dit forum verguist wordt. Ongeloofelijk jammer dat die Pandora geen floor effect is. Korg heeft momenteel wel die nieuwe AX3000B uit, maar ik denk niet dat daar dezelfde sounds in zitten. Voor dit geluid gaat mijn Pandora voortaan maar mee on stage :)

PS: de Pandora roelt sowieso vet al thuis-oefen-dingetje. Ligt voor 79 bij Feedback. Best bargain ever.
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Re: Boss ODB-3 i.c.m. Korg Pandora PX4B

Bericht door Henry »

Unlord schreef:

PS: de Pandora roelt sowieso vet al thuis-oefen-dingetje. Ligt voor 79 bij Feedback. Best bargain ever.
Op de website van Feedback, kan ik hem niet vinden, heb jij andere informatie?
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4352
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Ik heb de mijne een tijd terug bij Feedback Rotterdam voor 79 euri gekocht. Misschien was het een eenmalige actie ofzo, maar volgens mij...(even checken)...hmm nee, hij staat ook niet in hun nieuwste catalogus. Ze hadden toen een hele partij. Vaag. Misschien moet je ze ff bellen? 010-2757377.
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Bericht door Henry »

Doe ik, Thnx
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
sniekie
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 aug 2004, 17:38

Bericht door sniekie »

hey,
ik zit me net af te vragen. dat pendora geval kan je dus niet aan en uit zetten, wat nou als je deze doormiddel van een line selector of masterswitch van boss aan en uit zet.
ik gebruik zelf de master switch voor het aan en uit schakelen van mijn korg g5 synth, deze zuigt te veel tone anders.
deze heeft een soort fx loop die je aan en uit kan zetten, dus zo kan je die pendora aan en uit zetten?

ik ben erg geinteresseerd om het een keer uit te proberen, want na jou verhaal ben ik erg benieuwd hoe hij klinkt en voor die prijs...
ben al een tijd op zoek naar een vet drive geluid maar ik vind de meeste pedalen die goed klinken nogal duur. en aangezien ik die master witch toch al heb....
het proberen waard!

groeten niek
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4352
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Dat "pendora geval" kun je wel aan en uit zetten, maar dat moet met de hand (switchje) en als ie uitstaat, laat ie ook geen signaal meer door. Er zit wel een bypass op, maar ook dat ik een hand-indrukbaar-knoppie. Dat switch idee is wel goed, denk ik.
Plaats reactie