Warwick "Red Label" stainless steel 0.045-0,105 snaren

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
Nieltse
Berichten: 540
Lid geworden op: 14 apr 2010, 10:39

Bericht door Nieltse »

Sjezus, al dat uitkoken klinkt alleen al vermoeiend , ik koop wel nieuwe :finger:
:facepalm:
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

a. vuil, zweet en huidschilfers zorgen voor dode snaren.
b. metaalmoeheid is de oorzaak vh knappen van een snaar.
c. uitkoken loont zich echt als je van fris klinkende snaren houdt, ook al duurt het effect niet al te lang.

d. als spelers zelfs nog te lui zijn om even hun snaren uit te koken en liever hun beurs trekken en nieuwe kopen, dan vraag ik me af waarom wij hier uberhaupt nog tips plaatsen.
parels voor de zwijnen denk ik dan soms bij mezelf.... :facepalm:
FLSTC
Berichten: 629
Lid geworden op: 05 jun 2010, 09:49

Bericht door FLSTC »

hahaha ,....ben ik met je eens ,....lijkt zo wel op een TV-kookprogramma :mrgreen: ,

De andere mogelijkheid voor mij was tot voor kort dit :

In me auto stappen ,....2 X 20 km rijden ( heen en terug , ...auto loopt niet op zeik helaas ) ,

parkeerplaats zoeken in stads-centrum , en duur parkeergeld in automaatje kieperen ,
( 1 keer te kort muntgeld bij me , ...bij terugkomst bonnetje onder de wisser ,....Haarlem is verziekt en de middenstand merkt nou ook dat internet hierdoor de gevaarlijkste concurrent is geworden )

vandaar wandelend naar muziekzaak ,

dan niet meteen aan de beurt , ...tijd kwijt , en daarna weer alles in omgekeerde volgorde tot je thuis bent.

Ik heb op me zaterdag wel andere dingen aan me harses , dan voor 1 of 2 setjes snaren op pad te gaan :D

Ik heb nu gelukkig 2 goeie adressen op internet ( waavan 1 bijzonder goed ) :D
FLSTC
Berichten: 629
Lid geworden op: 05 jun 2010, 09:49

Bericht door FLSTC »

Stinky schreef:a. vuil, zweet en huidschilfers zorgen voor dode snaren.
b. metaalmoeheid is de oorzaak vh knappen van een snaar.
c. uitkoken loont zich echt als je van fris klinkende snaren houdt, ook al duurt het effect niet al te lang.

d. als spelers zelfs nog te lui zijn om even hun snaren uit te koken en liever hun beurs trekken en nieuwe kopen, dan vraag ik me af waarom wij hier uberhaupt nog tips plaatsen.
parels voor de zwijnen denk ik dan soms bij mezelf.... :facepalm:

en da's ook gewoon waar !

Als je een setje van 35 euro hebt , dan is een half flessie zonnebloem-olie wat je in een oud steelpannetje kiepert oid , om die snaren uit te koken goedkoper ,....dit kost namelijk 60 eurocent !
( en 't cannetje wasbenzine ( of gewone benzine ) laat je op een veilige plaats staan voor hergebruik )

Koken in water kan ook ,...maar ja ,...dat gaat maar 1 of 2 keer ..
Plaats reactie