Flitsreview Darkglass Microtubes B3K Overdrive

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Haico

Bericht door Haico »

Net als Nieltse heb ik heb HÉÉL snel besteld en betaald... en dan zo snel mogelijk vergeten dat ik zoveel geld heb uitgegeven. :D

Niemand is ooit slechter geworden van een paar weken maceroni met ketchup eten. :P
Gebruikersavatar
Joost van Laake
Berichten: 2799
Lid geworden op: 10 apr 2006, 13:33

Bericht door Joost van Laake »

Mocht je hem nou over een tijdje zat zijn dan ken ik nog wel iemand die hem wel van je over wil nemen... ;)
Main tools: Peterbuilt CS-P & T-Sonic | Lakland Skyline DJ04 | EICH TH 900 | EICH 612XL | SansAmp Paradriver DI |
Feestboek
Orkestje: All For Nothing
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3054
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

Bericht door Van Tango »

Ik GAS ook al een tijdje op zo'n ding, op TalkBass heel veel goede dingen over gelezen. Nog geen bestemming voor mijn vakantiegeld, dus ook maar besteld net. Inderdaad heel snel inloggen op PayPal en snel doorklikken. :lol: Hoewel-ie wel 29 euro goedkoper was ineens bij Crush The Button. :o

Ben benieuwd of m'n Fulltone OCD straks nog iets toevoegt, anders gaat is-ie snel weg.
What difference does it make?
Haico

Bericht door Haico »

Opeens 29 Euro goeiekopert... dammit. :|
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3054
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

Bericht door Van Tango »

Hmmm, te vroeg gejuicht.
Unfortunately we do not have the B3K in stock anymore. The last one was sold in our shop just recently and your order came in before I could update the website.
Jammer de bammer. :facepalm:
What difference does it make?
Haico

Bericht door Haico »

Aw... jammer. :cry:
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3054
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

Bericht door Van Tango »

Ze zijn niet erg snel met mail beantwoorden daar. :thumbsdown:

Zondag de B3K besteld, woensdag pas een mailtje dat-ie toch niet op voorraad is. Toen heb ik meteen teruggemaild wanneer-ie weer binnenkwam. Donderdag daar antwoord op gekregen, duurt maand of twee. Meteen teruggemaild dat ik dan graag mijn geld terugwil en daar nog geen antwoord op gekregen...
What difference does it make?
Haico

Bericht door Haico »

Korte update...

Ik heb dit weekend 2 keer gerepeteerd met de B3K. Met 2 verschillende bands, in 2 verschillende oefenruimtes, met 2 verschillende bassen, door 2 verschillende versterkers en ook 2 verschillende cabinetten. De resultaten waren nogal wisselend. Gek he?! :roll:

Maar toch waren de resultaten wat wisselender van verwacht. In de ene situatie moest ik even moeite doen (met de EQ) om de attack van de B3K in toom te houden. Bij de andere band moest ik echt even EQ-en om m'n attack erdoor te laten komen.

Neemt niet weg dat ik in beide situaties een vet distortion geluid had. 8) :D
Plaats reactie