dubbele gigbag van mono of zijn er betere gigbags?

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Plaats reactie
funkybass
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 dec 2009, 10:27

dubbele gigbag van mono of zijn er betere gigbags?

Bericht door funkybass »

Ik zoek een zeer degelijke dubbele gigbag en had graag geweten of mono een goede keuze is. Indien er betere keuzes bestaan had ik graag geweten waarom en waar deze besteld kunnen worden?
Alvast bedankt :-)
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15124
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Ik weet enkel dat die van Ibanez NIET goed zijn :)
Mijn basleraar had er één (omdat die elke dag een bas en een gitaar naar z'n lessen meesleept en die was binnen het jaar kapot. Beklag gedaan bij de winkel en de invoerder een een nieuwe gekregen die echter al even snel weer kapot ging.
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7203
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

De Mono dubbele gigbag ken ik niet, maar die van Rockbag zijn heel degelijk.

(De mijne is eventueel te koop)
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22613
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Ik heb er eentje van Harvest, hier tweedehands gekocht op BGF voor 200 euro maar ze kosten nieuw bijna 500 en dat vond ik zelf ook iets te veel.
Moet wel toegeven dat het geweldige spullen zijn die heel degelijk zijn.. zwààr om te heffen maar je krijgt er dan ook iets voor.

https://www.harvest-guitar.com/Cow-Antique-oxid-8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
what fools these mortals be
funkybass
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 dec 2009, 10:27

Bericht door funkybass »

Huh als je er nog eentje kan vinden rond de 200euro dan mag je dat altijd laten weten hé want 500euro das ewa teveel :-)
funkybass
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 dec 2009, 10:27

Bericht door funkybass »

Wat Rockbag betreft heb deze ooit gehad maar na een jaar was die reeds volledig versleten (=gescheurd)
evert
Berichten: 270
Lid geworden op: 11 apr 2005, 15:46

Bericht door evert »

Ik heb de MONO dubbele gigbag al ruim een jaar of 2, nog steeds 100% in orde. Mag ook wel want ze zijn (te) duur. Heb mijne uit Singapore meegebracht, scheelde wel 100 Euro als ik me goed herinner.
MarcoK
Berichten: 334
Lid geworden op: 24 jul 2010, 09:10

Bericht door MarcoK »

evert schreef:Ik heb de MONO dubbele gigbag al ruim een jaar of 2, nog steeds 100% in orde. Mag ook wel want ze zijn (te) duur. Heb mijne uit Singapore meegebracht, scheelde wel 100 Euro als ik me goed herinner.
Ik zit er ook over na te denken om de dual gigbag van mono te kopen. Is die hoes ook prettig als je bijv. maar 1 bas meeneemt?
басиста
evert
Berichten: 270
Lid geworden op: 11 apr 2005, 15:46

Bericht door evert »

Het gaat, maar is met 1 bas best een dikke hoes.
Gebruikersavatar
RonC
Berichten: 3275
Lid geworden op: 20 jan 2005, 12:55

Bericht door RonC »

Ik heb er een van Mooradian, erg degelijk. Kost iets van €200,-
https://www.mooradian.com/Electric_Basses.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
arabesque-bass
Berichten: 577
Lid geworden op: 15 okt 2003, 08:31

Bericht door arabesque-bass »

RonC schreef:Ik heb er een van Mooradian, erg degelijk. Kost iets van €200,-
https://www.mooradian.com/Electric_Basses.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Die heb ik ook. Passen alle "normaal" gevormde bassen in ook de extra long scale modellen.
F-Bass, Sadowsky, Warwick, Ibanez, TecAmp, Aguilar, Bag End, Bergantino, Reddi, Ultimate Ears
Plaats reactie