Review: Genz Benz Streamliner 600

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Haico
Invictus

Re: Review: Genz Benz Streamliner 600

Bericht door Haico » 18 sep 2017, 23:16

Tof om te horen!

Hier wordt de Streamliner ook nog altijd veelvuldig gebruikt. Afgelopen week in het theater nog. 6 Shows gespeeld met een musicalgroep. De Streamliner op een Aguilar 1x12" - er zijn slechtere monitors te verzinnen. :D
Naast gebruik als monitor heb ik hem ook maar als DI gebruikt. Pre-EQ dan wel. De geluidsman was goed te spreken over wat hij binnen kreeg.

Dit was natuurlijk geen échte stress-test. In het theater worden geen hoge eisen gesteld aan persoonlijke versterking. Als het maar niet te groot is. :D Tóch was het fijn om elke avond een duwend geluid te hebben met een fijn randje eraan. Dat motiveert!

Het blijft een smakelijke versterker MET AUTORITEIT!
Adequaat, ik lust dat!!!

Transgeneratistische misbruiker van: Lactacyd Wasemulsie Θ Always Ultra™ maandverband Θ Tefal Ultragliss 80 strijkijzers Θ Mandoline-frets uit Mantsoerije

aap

Bericht door aap » 20 sep 2017, 18:40

Wil ooit nog wel eens een Streamliner aan de tand voelen. Je ziet ze helaas weinig op marktplaats.

we tigers

Bericht door we tigers » 05 nov 2017, 19:05

Ik betrap mezelf erop dat ik regelmatig op marktplaats zit te zoeken naar full-tube basversterkers. Maar dan hoor ik vervolgens een opname van een optreden terug en vraag ik me af waarom. Gisteravond bij een optreden deed de Streamliner weer perfect dienst (net als de week ervoor overigens). Een aantal mensen in het publiek maakten opnames en als die terug hoor is de sound werkelijk perfect. Ik maak mezelf gek, terwijl ik een fantastische versterker heb. Ophouden met die onzin dus.
bandje: Motorboat ukuleleduo: We Tigers
| Rickenbacker 4003 Midnight Blue | Peterbuilt Precision Burgundy Mist | Squier BassVI Burgundy Mist | Kala UBass | Genz Benz Streamliner 900 | Fender PA135 | Aguilar DB 410 | Eden D215XL

aap

Bericht door aap » 05 nov 2017, 21:45

Nee joh, ik zou de Streamliner verkopen. Ik weet nog wel iemand met interesse ;-)

we tigers

Bericht door we tigers » 06 nov 2017, 14:38

aap schreef:
05 nov 2017, 21:45
Nee joh, ik zou de Streamliner verkopen. Ik weet nog wel iemand met interesse ;-)
Als die situatie zich voordoet, wat zeker niet ondenkbaar is :wink: , zal ik me melden!
bandje: Motorboat ukuleleduo: We Tigers
| Rickenbacker 4003 Midnight Blue | Peterbuilt Precision Burgundy Mist | Squier BassVI Burgundy Mist | Kala UBass | Genz Benz Streamliner 900 | Fender PA135 | Aguilar DB 410 | Eden D215XL

Plaats reactie