review Prolude D750 (The Little Brick)

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gesloten
LeauBass

review Prolude D750 (The Little Brick)

Bericht door LeauBass »

Simpelweg reclame maken is hier niet toegestaan. Een review van iemand die verder niet wil discussiëren of uitleggen, maar wel raaaaazend enthousiast is, heeft niets te zoeken op een forum :) Aangezien het hierbij ook nog eens ging om de allereerste post van diegene, heeft dit er alle schijn van een 'advertorial' te zijn..reclame dus.

Ondanks herhaalde verzoeken een en ander wat meer toe te lichten, is dit uitgebleven. Het topic is dan ook gesloten en de reclame verwijderd.

- Rieno
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

Bericht door butters »

https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... b9c5b7a618" onclick="window.open(this.href);return false;

:D
LeauBass

Bericht door LeauBass »

:jam:
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Dus, klasse D met geschakelde voeding..een bekend concept inmiddels. Wat maakt deze nu zo veel beter dan anderen?
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Bericht door nangyala »

Dat hij meegaat in een goed gevoerde MONO tas. Jammer dat er nog steeds geen oplossing is voor twee speaker kasten die dan weer niet in een tas passen.......Oh ja in ears, maar daar heb je deze amp weer niet bij nodig.
Dat een versterker in een gitaartas past, vind ik geen reden er een te kopen.

Trouwens is de post van Waterbas niet beter tot zijn recht in het commerciële hoekje?
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Een review is een review; daarbij is hij niet de verkopende partij :) Dus nee, dit hoort hier thuis. Maar ik vraag me echt af wat dit zoveel beter maakt als andere klasse D oplossingen.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

review Prolude D750 (The Little Brick)

Bericht door butters »

in ieder geval niet het ontbreken van een eq-gedeelte.
ik hou ook niet van teveel knopjes hiervoor maar geen is ook niet echt een verbetering vind ik :-)
(je zou de volumeregelaar ook nog kunnen vervangen door een schakelaar hard of zacht)
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Zo erg klein vind ik 'm nu ook weer niet maar ik ben misschien soms wat verwend
what fools these mortals be
LeauBass

Bericht door LeauBass »

Beste forum leden,

Allereerst ben ik niet de verkopende partij maar een gebruiker. Deze review heb ik op dit forum gezet om mijn ervaring met deze amp te delen met mede bassisten die hier in geïnteresseerd zouden kunnen zijn. Niets meer en niets minder. Cynische of negatieve opmerkingen, daar kan ik niks mee en voel me ook niet geroepen om daarop te reageren. Directe vragen kunnen uiteraard altijd maar ik denk dat ik alles wel in mijn verhaal heb verteld wat ik kwijt wou. Discussies over het wel en niet zijn niet voor mij weggelegd en denk dat een forum ook niet alleen daarvoor is bedoeld. Het waarom heb ik echter al uitgelegd in mijn review. Mochten er (technische) vragen zijn dan wil ik je graag verwijzen naar de importeur van Prolude. Hij zou je beter te woord kunnen staan dan ik zou kunnen. Zie bovengenoemde link naar de website.

Groet,
LeauBass
Gebruikersavatar
Marvanni
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 jan 2012, 22:55

Bericht door Marvanni »

Een advertorial als first post is toch een beetje spammy...
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Dus je plaatst een bericht op een forum, maar wil er verder weinig over kwijt en al helemaal geen discussie beginnen. Ok..dan is dit dus behoorlijk nutteloos en is dit inderdaad niets meer dan een advertorial. Dat valt me wel tegen, want daar wil ik niet vanuit gaan bij een post als deze :)

Misschien wil je me daarom toch gewoon antwoord geven op mijn eerdere vraag: waarom kies je deze versterker in plaats van een versterker die misschien goedkoper is, meer vermogen en mogelijkheden heeft en misschien zelfs kleiner is? Die mogelijkheden zijn er ook genoeg. Wat is het nu dat deze versterker 'beter' maakt?
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Bericht door basloze fret »

LeauBass schreef:Beste forum leden,

Allereerst ben ik niet de verkopende partij maar een gebruiker. Deze review heb ik op dit forum gezet om mijn ervaring met deze amp te delen met mede bassisten die hier in geïnteresseerd zouden kunnen zijn. Niets meer en niets minder. Cynische of negatieve opmerkingen, daar kan ik niks mee en voel me ook niet geroepen om daarop te reageren. Directe vragen kunnen uiteraard altijd maar ik denk dat ik alles wel in mijn verhaal heb verteld wat ik kwijt wou. Discussies over het wel en niet zijn niet voor mij weggelegd en denk dat een forum ook niet alleen daarvoor is bedoeld. Het waarom heb ik echter al uitgelegd in mijn review. Mochten er (technische) vragen zijn dan wil ik je graag verwijzen naar de importeur van Prolude. Hij zou je beter te woord kunnen staan dan ik zou kunnen. Zie bovengenoemde link naar de website.

Groet,
LeauBass
Dit vind ik toch vreemd; je maakt een discussietopic aan en niemand mag reageren (of alleen als het positief is...)? Een forum is juist bedoeld voor discussies, anders is het een advertentie.
Gesloten