Review EASinstruments

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Plaats reactie
FunkyFingerFunker
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 apr 2012, 22:38

Review EASinstruments

Bericht door FunkyFingerFunker »

Hoi,

Ik heb zojuist mijn Warwick Corvette Proline (Duits uit 2000) ter service gebracht bij EASInstruments te Rotterdam. Dit ivm met oa een te hoge actie.

Deze man (Een Griek) neemt ruimschoots de tijd om de mogelijkheden te bespreken. Afgesproken dat hij een volledige beurt uitvoert inclusief vlakken. Dat dit moest gebeuren wist ik eigenlijk wel, ik had wel eens een latje over de frets gelegd en werd daar niet blij van.

Ook nog een rondleiding in zijn werkplaats gehad, het is net een echte vakman.

Deze man beloofd mij een compleet andere bas (wtb bespeelbaarheid dan). Ik ben dus benieuwd.

31 Juli kan ik hem weer ophalen, dan volgt deel 2 van de review.

Gr,
Ron
Ik heb nog nooit een goede slap-sound uit mijn bas gekregen, maar dat ligt niet aan mijn bas.
FunkyFingerFunker
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 apr 2012, 22:38

Bericht door FunkyFingerFunker »

Zo en dan nu het vervolg :

Ik heb de bas ondertussen al weer even thuis (was 1 dag eerder gereed dan afgesproken, dus een eerste plusje is uitgedeeld).

Deze man verstaat dus echt zijn vak, de toets is gevlakt, zijkanten frets bijgewerkt, trussrod, topkam, intonatie en elementhoogte afgesteld.

Mijn speelt beter dan ooit, alle gekke buzzjes zijn eruit en daarvoor in de plaats heb ik allemaal mooie harmonischen terug gekregen.

Ik vind het een aanrader, kost E120,- maar is het geld meer dan waard (tenzij je het zelf kan uiteraard).

Gr,
Ron
Ik heb nog nooit een goede slap-sound uit mijn bas gekregen, maar dat ligt niet aan mijn bas.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Goed dat je een tevreden klant bent..Veel plezier met het instrument nu het beter bespeelbaar is.
what fools these mortals be
leftmaniac
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 feb 2013, 14:57

Bericht door leftmaniac »

Ik kom zelf ook altijd bij deze man, die om de hoek van het Feyenoord stadion zijn werkplaats heeft.
Erg vriendelijke man, en altijd in voor een praatje.
En dat die vakkundig is, is wel een feit. Hij zorgt absoluut voor een optimale bespeelbaarheid.
Plaats reactie