Philly Fuzz Heretic

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 2229
Lid geworden op: 31 jan 2010, 15:54

Philly Fuzz Heretic

Bericht door we tigers »

Ik heb een tweetal keer de kans gehad er een te kopen bij optredens van Baroness en beide keren het niet gedaan. Vorige week was het Roadburn en toen was het tijd om die fout te herstellen. De Philly Fuzz Heretic wordt gemaakt door John Baizley van Baroness en alleen bij hun optredens of tentoonstelling van zijn werk te kopen zijn. Baizley was vorige week curator van een avond op Roadburn en een tentoonstelling van grafisch werk. Ik heb daar eindelijk er eentje gekocht. Vandaag maar even snel een kleine demo in mekaar gedraaid; die kon ik nog niet vinden op youtube.

Afbeelding



Afbeelding

Het is een germanium fuzz in een fraai jasje. De Fuzzrocious Grey Stache die ernaast staat op mijn board geeft meer laag door en is een veel meer doorwapperende trap onder je kont fuzz, maar de Heretic gaat ongetwijfeld zijn plekje vinden in mijn geluid. Het is in ieder geval het ultieme souvenir van Roadburn 2017!
| Rickenbacker | Höfner | Peterbuilt | BassVI
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26243
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Re: Philly Fuzz Heretic

Bericht door Hans58 »

Gaaf ding (al gebruik ik zelf helegaar geen effecten). Leuk filmpje heb je er bij gemaakt!
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Plaats reactie