Club voor blije Korg Pandora PX4B bezitters

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Gebruikersavatar
Maarten_E
Berichten: 7635
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:38

Bericht door Maarten_E »

Dus dan wordt het eigenlijk een Amplug met effecten, toch?
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.


Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
Gebruikersavatar
Len
Berichten: 1953
Lid geworden op: 17 nov 2006, 13:45

Bericht door Len »

Ik heb zo'n bass podxt gehad, soms nog wel eens spijt van dat ik die heb verkocht qua veelzijdigheid. Met een paar knoppen tover je allerlei verschillende sounds dmv modeling en effecten. Wat modeling betreft kon ik nooit echt een favoriet vinden, maar je kon ze gemakkelijk aanpassen.
Effecten zijn redelijk, je kan tot 3 categorieën naast elkaar draaien, maar helaas de signal chain niet wijzigen. Dus het is niet zo dat je een delay even voor of na je distortion kan zetten. Maar wel erg compleet voor pak en beet 100 euro 2dehands, incl diverse outputs en usb! Geen metronoom voor zover ik weet. Wel een tuner.
And the silence that followed was louder than a cannon.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Bedankt voor de input allen.
Die pandora mini heb je snel doorverkocht aap, wat was er mis mee?
Ondertussen heb ik van mijn gtrist te leen een boss micro br. 4 sporen mobiel opnemen, 80 amps (waarvan 4 voor bas geloof ik, en maar 2 bruikbaar voor mij), en een hoopje effecten. Misschien is dit voorlopig voldoende voor thuis :wink:
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

Er was niks mis mee. Ik oefen boven op mijn PC via de line6, maar sinds de tweede kleine op komst is is de PC verhuisd op onze kamer. Als mijn vriendin gaat slapen wil ik beneden op de laptop verder kunnen oefenen. Daarvoor had ik de Korg aangeschaft. Nu is het zo dat de korg geen USB audio interface was(wist ik niet). Aansluiten kan wil moet de aux ingang op de PC, dus terwijl ik die kabel zocht vond ik een extra usb kabel voor mijn line6, waardoor ik de line6 makkelijk beneden kan aansluiten. Daardoor besloot ik de korg maar weer weg te doen.

In totaal heb de korg 40 minuten bespeeld. Alles wat jij wilt zit erin. Het geluid wat erin zit is goed, je hebt 400 presets en daarbij kan je eenvoudig via usb je eigen settings maken. Voordat je de beste setting hebt gevonden en ingesteld ben je denk ik wel effe druk, je hebt namelijk zoveel keuze. Je kunt dus ook 4 presets opslaan wat erg handig is. Effecten wat ik zo gehoord heb is goed te noemen. Octaver en chorus klonken goed, OD beetje klinisch. Nadeel wat ik in die 40 minuten kan verzinnen: geen intern geheugen om nummers op te zetten. Mijn jazz heeft een lage output en ik miste bij deze (ook bij de line6) net een tikkie meer volume.
Gebruikersavatar
johndeboer
Berichten: 233
Lid geworden op: 17 aug 2007, 20:27

Bericht door johndeboer »

Iemand nog behoefte?
Neem een Fendur en je bendur!
Pom-piedom-piedom...
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Club voor blije Korg Pandora PX4B bezitters

Bericht door Erelid »

Ik vind het volume door de koptelefoon zo laag van de PX4B. Is dat instelbaar?
Kan er niks over vinden en de volumeknop bovenop is niet de oplossing.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Club voor blije Korg Pandora PX4B bezitters

Bericht door Bolobass »

Een meer gevoelige / efficiënte koptelefoon gebruiken?
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Club voor blije Korg Pandora PX4B bezitters

Bericht door Erelid »

Nah. Dat zit wel goed. Amplug, iphone ed is wel kijhard.
Plaats reactie