One Spot Adapter

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JeroenJzzBss
Berichten: 162
Lid geworden op: 16 feb 2008, 18:39

One Spot Adapter

Bericht door JeroenJzzBss »

Ik heb een vraag over deze adapter, kon niet het directe antwoord vinden op het forum, staat misschien ergens, sorry daarvoor.
Ik heb nu EBS Octabass en Boss Syb-3 en ben van plan om de EBS multidrive te kopen.
Kan ik de EBS pedalen zo aansluiten op de one spot met daisychain?
Ik vraag dit wel uit voorzorg, mbt het lage ampere van de EBS pedalen en op internet is dat ding veel goedkoper dan bij de plaatselijke muziek winkel.

Groeten

Jeroen
Eden Time Traveler
Eden 210XLT
Fender JB USA
Modulus FleaBass4
Gebruikersavatar
pseek
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 jun 2004, 13:54

Bericht door pseek »

Ik gebruik al jaren een 'one spot' in combinatie met 2 EBS pedalen, een fulltone en 2 Boss pedalen en nooit problemen gehad. Dus volgens mij moet het makkelijk kunnen. Je kunt het natuurlijk ook zelf ff narekenen.
forawhile
Fender Jazz Bass, Dirnt, Hoppus en Aerodyne
Ashdown ABM500RC en ABM414T
EBS, Fulltone, Boss, Tech 21 overdrives
Gebruikersavatar
JeroenJzzBss
Berichten: 162
Lid geworden op: 16 feb 2008, 18:39

Bericht door JeroenJzzBss »

pseek schreef:Ik gebruik al jaren een 'one spot' in combinatie met 2 EBS pedalen, een fulltone en 2 Boss pedalen en nooit problemen gehad. Dus volgens mij moet het makkelijk kunnen. Je kunt het natuurlijk ook zelf ff narekenen.
Okee, fijn dat te horen, had het ook een beetje nagerekend, maar meestal zitten hier de wat betere breinen met meer ervaring.
Bedankt!
Eden Time Traveler
Eden 210XLT
Fender JB USA
Modulus FleaBass4
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Ja hoor, kan prima. Ik heb 4 EBS pedalen erop aangesloten. Daarnaast nog een A/B schakelkastje die ook voeding nodig heeft. Opsplitsen die kabeltjes en klaar ben je. Nog nooit problemen gehad en dat al meer dan 2 jaar.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
JeroenJzzBss
Berichten: 162
Lid geworden op: 16 feb 2008, 18:39

Bericht door JeroenJzzBss »

De Teng schreef:Ja hoor, kan prima. Ik heb 4 EBS pedalen erop aangesloten. Daarnaast nog een A/B schakelkastje die ook voeding nodig heeft. Opsplitsen die kabeltjes en klaar ben je. Nog nooit problemen gehad en dat al meer dan 2 jaar.
Chill, mag ik vragen welke effecten jij hebt van EBS?:P
Eden Time Traveler
Eden 210XLT
Fender JB USA
Modulus FleaBass4
Plaats reactie