patch-kabels

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Drob
Berichten: 230
Lid geworden op: 21 jan 2005, 11:34

patch-kabels

Bericht door Drob »

Heb al even gezocht maar kon er niks over vinden.

Ben bezig met het bouwen van een effectenplank maar heb een vraag. heb nu vrij simpele patch kabeltjes in allerlei kleuren, je weet wel die hele standaard dingen van 10 cm. maar is die kwaliteit nou nog een beetje goed. ben eigenlijk op zoek naar vier gelijke kabeltjes van goede kwaliteit,van ongeveer 10 cm (tussen de pluggen) haakse pluggen hoeft niet want alle in en uitgangen zitten aan de voorkand van de pendalen maar geen idee waar je die kunt halen? bij de meeste winkels in de buurt hebben ze aleen die staandaart dingen
If Left is Right, than Right would be Wrong.

www.togglehead.com
myspace.com/toggleheadnl
Gebruikersavatar
J!
Berichten: 870
Lid geworden op: 11 jan 2004, 15:12

Bericht door J! »

ik heb ze zelf gesoldeerd. Pluggen van Neutrik gekocht en een stuk snoer.
J! 8)
netjes?

TWITTERRRRRRRRRR

netjes!
Gebruikersavatar
Wilbert
de techneut
Berichten: 1266
Lid geworden op: 11 mei 2004, 00:21

Bericht door Wilbert »

k Heb Planet Waves gekocht. Dik tevreden mee... (iemand ervaring met die dingen?)
Pas op, achter je!!
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Ik heb George L's gebruikt. Ideaal, je snijdt ze op maat en schroeft de pluggen erop vast. Voor mensen die niet heel handig zijn met solderen* is het wel een uitkomst.

*Ik kan het wel, maar het blijft echt een rotwerk en ik ben van nature vrij lui aangelegd :wink:
Gebruikersavatar
Phyrexian
Berichten: 761
Lid geworden op: 17 dec 2004, 17:12

Bericht door Phyrexian »

Niels schreef:Ik heb George L's gebruikt. Ideaal, je snijdt ze op maat en schroeft de pluggen erop vast. Voor mensen die niet heel handig zijn met solderen* is het wel een uitkomst.

*Ik kan het wel, maar het blijft echt een rotwerk en ik ben van nature vrij lui aangelegd :wink:
George L's zijn goed idd. Ik gebruik zelf Planet Waves en ben tevreden over de kwaliteit/prijs.

Planet Waves heeft sinds kort ook zo'n systeem als George L bedacht, Cable Station heet het, waarbij je je kabels zelfs naar keuze snijdt en gewoon de pluggen erop schroeft zonder gesoldeer. Lijkt me handig.
Kroost [Graphic and Web Design] | Last.fm

G&L LB-100 | versterkerloos | Trace Elliot 1084
Boss TU-2 | Fulltone Bassdrive
Peavey Microbass
Plaats reactie