Pedalboards

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Gebruikersavatar
Madame Clapotis
Berichten: 1794
Lid geworden op: 30 aug 2007, 22:06

Bericht door Madame Clapotis »

Dat zijn veel veel 'changements de decor' op korte tijd!
GEZ: CIOKS SOL | Source Audio Aftershock | Beyerdynamic DT770Pro 80Ohm
TK: Disaster Area DMC-8D g2 MIDI-controller

Mme Clapotis
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5655
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Ach ja, ik begin ergens en stijg dan in korte tijd tot grote hoogte om vervolgens nog wel eens Van Onderen!! te gaan :mrgreen: :P
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Moet ook eens iets van een plankje ofzo fabriceren om het in goede volgorde op vast te zetten. u is het me meestal teveel werk om het allemaal steeds mee te nemen en ik wil eigenlijk meer gaan experimenteren met een en ander. Als de pedalen die nog weg zijn voor revisie en bouw hier zijn maar eens goed mee aan de slag gaan.
Laatst gewijzigd door saf op 10 sep 2013, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Effe een schutting paneel bij de gamma halen dan heb je plek zat :mrgreen:
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Hahahaha nee hoor niet alles gaat erop. Ik denk dadelijk een heel coole variatie te kunnen maken. Op de gitarist van mijn band na (die is net als mij beetje een gear slut met een een voorliefde voor overdrives etc) vind de rest mijn idee om meer "beton"in onze betonfolk toe te voegen een beetje te ver gaan. Maar ik ben van plan om een vast pedalboard te maken en dat dan elke oefensessie mee te nemen en zo langzaam hun te laten wennen en zelf te zoeken naar wat daadwerkelijk iets toevoegt.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
StenBass
Berichten: 141
Lid geworden op: 19 okt 2012, 17:44

Bericht door StenBass »

Hajvb schreef:Vandaag VT Bass Deluxe gekocht. BS-10 gaat er nog uit en ik wil er nog een Swollen Pickle bij. Henkie is blij :mrgreen:
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
net eentje op marktplaats gezet, misschien heb je er wat aan. :wink:
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5655
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Thnx! Eens kijken of hij nog wat aan de prijs wil doen. € 25,- onder de nieuwprijs vind ik toch wat te duur voor een tweedehands...
Gebruikersavatar
Barnhard
Berichten: 344
Lid geworden op: 19 jun 2012, 21:44

Bericht door Barnhard »

Afbeelding
Hipster filter is hipster.
StenBass
Berichten: 141
Lid geworden op: 19 okt 2012, 17:44

Bericht door StenBass »

Het Apple pedaal??
bassscreamer?
Gebruikersavatar
Freak
Berichten: 608
Lid geworden op: 30 nov 2012, 17:15

Bericht door Freak »

Mooi bord hoor! Niet overdreven groot, maar wel envelope/synth, fuzz, OD, distortion, chorus, flanger en een wah als ik het goed zie? Welke volgorde en gebruik je het wel eens allemaal tegelijk?
Squier VM P '07 - TI JF344
Squier CV 50s P '10 with Hendrix upgraded pickup - LaBella 760FS
Gebruikersavatar
Barnhard
Berichten: 344
Lid geworden op: 19 jun 2012, 21:44

Bericht door Barnhard »

Apple pedaal is een Superfuzz met een clean blend en een tone pot inplaats van switch.

Volgorde is Tuner>SynthWah>HM-2>Superfuzz>BassBigMuff>SmallClone>MicroFlanger>GBWahFuzzSwell

En ja ik speel soms met alles tegelijk aan. Lekker drones maken en speakers kapot maken.
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

En terecht !
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3023
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Bericht door Britsie »

Voila mij bordje is weer vol*

Afbeelding

Volgorde: Line6 G30 - Moog Phaser - FEA Dual Band Distortion - Analogman Chorus - Boss TU2 - Boss LS2.
Alles gevoed met een Burkey Six.
De LS2 dient om de Beat box van de gitarist mee te versterken.



*Vol, niet 'klaar'. Zo goed ken ik mijzelf nu ook wel weer. :facepalm:
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
joop
Berichten: 342
Lid geworden op: 05 nov 2008, 13:17

Bericht door joop »

Afbeelding
update board
volgorde: Q-tron => Compressore => Basscreamer dlx => Octabass=> Basscreamer dlx => Exar Moby Dick (chorus) => Pigtronics Envelope Phaser
(gevoed door 5 adapters onder de plank...)
Chris Larkin Reacter b5, Jerzy Drozd Obsession Excellency IV, Sire Marcus Miller V7 G2
Eden WT800a, DNA DNS112C, DNS112N
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

Ben ook weer eens wezen knutselen. :)

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie