anders stemmen via effect mogelijk ?

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Beestmens schreef:
Surferboy schreef:Meestal wel een jaar minimaal hoor......maargoed....back on topic!!
Ik denk dat dat gewoon demo-modellen zijn he. En dat ze die niet verkopen. Ik zou iig geen bas willen hebben waar iedereen op gepingeld hebt.
In alle muziekzaken waar ik ben geweest, krijg je gewoon het exemplaar waar je op gespeeld hebt in de winkel hoor...
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Dirk schreef:
Beestmens schreef: Ik denk dat dat gewoon demo-modellen zijn he. En dat ze die niet verkopen. Ik zou iig geen bas willen hebben waar iedereen op gepingeld hebt.
In alle muziekzaken waar ik ben geweest, krijg je gewoon het exemplaar waar je op gespeeld hebt in de winkel hoor...
Jupz, ik zou iig geen bas willen die uit een magazijn komt ipv de bas die je getest hebt!!!
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Ik test liever een uit van het magazijn, zelfs als het demo-model lekker speelt. Dan heb je kans op een nieuwe die lekker speelt zonder vettige vingertjes en krasjes.
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Nou bij de Conijn heb ik nog NOOIT op een bas/gitaar vette vingers/krassen gezien... over die krassen; daar hangen ook bordjes met "proberen dan jas uit" ofzoiets zodat de rits niet krast op de body...
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

Dirk schreef:Nou bij de Conijn heb ik nog NOOIT op een bas/gitaar vette vingers/krassen gezien... over die krassen; daar hangen ook bordjes met "proberen dan jas uit" ofzoiets zodat de rits niet krast op de body...
en dan nog, zolang het miniscule krasjes zijn maakt t me niet zo veel uit. Na 2 maanden intensief gebruik zitten die er toch wel op. En liever een bas die thuis net zo klinkt als in de winkel dan thuis gaan zitten balen dat je een magazijn exemplaar hebt meegenomen...
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Een magazijn exemplaar kan je toch ook uittesten of niet dan? :roll:
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

alsof elke muziekwinkel meer dan 1 exemplaar van elke bas heeft staan........Dijkman niet, Dirk Witte ook niet....en ik gok heleboel andere ook niet.....
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

Beestmens schreef:Een magazijn exemplaar kan je toch ook uittesten of niet dan? :roll:
en ik denk ook niet dat ze iedere keer een nieuw magazijn exemplaar open gaan trekken... ze zijn niet gek.
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Ik sluit me bij Roberto aan (jah sorry dak de EDB605 weg laat maar da vink zo irritant om over te typen.. :P )
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Plaats reactie