boss ODB-3 overdrive

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Of een EBS Multidrive? Nog nooit geprobeerd, maar lijkt me best tof. Al gebruik ik overdrive niet echt in onze band...

Eens aan de EBSjes, voor altijd verslaafd... :roll:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

hmmm, daar heb ik niet zo'n last van. Kvind alleen die chorus van EBS om over naar huis te schrijven. De rest doet het bij mij niet, kben zoiezo niet zo'n effectenman.
Richard
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 apr 2004, 19:20

Bericht door Richard »

Die EBS klinkt (op internet dan :D) idd beter dan de boss en ibanez iig bedankt, ik ga ze alledrie proberen :twisted:
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Is ook wel een klein beetje duurder ;)
Richard
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 apr 2004, 19:20

Bericht door Richard »

Zal wel ja, hoeveel kost ie eigenlijk ongeveer :?
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

volgens mij is er maar 1 EBS pedaal wat minder dan 200 pleuro's kost
Richard
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 apr 2004, 19:20

Bericht door Richard »

:shock: daar was ik al bang voor :(
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Tsja, tenzij je je snel via MusicForce koopt, van de add in "Te koop/gevraagd" posts. Daar kun je bijna 100 Euro per pedaal besparen, like lill" old Wheelz did..

Kvond die Chorus trouwens als enige wat minder.. Maar ik hou zoieso niet zo van Chorus..
roy
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 jan 2004, 22:01

Bericht door roy »

Bassfreak schreef:De enige echte mooie drive sound voor bass: Een ampeg over z'n nek laten gaan :mrgreen:

jaaaaaaaahhhhhhh das idd moooooooiiiiiiiii!!!!!!!!!! :twisted:
Gebruikersavatar
arjan
Berichten: 1238
Lid geworden op: 13 apr 2004, 14:30

Bericht door arjan »

Koop nu gewoon een EBS-top mensen, daar zit gewoon een drive-effekt op. Bij mij staat hij standaart op op 10 uur zeg maar, En overdrive lijkt me wel leuk voor een billy sheehan-achtige solo maar ja als je geen billy sheehan bent moet je daar eigenlijk niet aan beginnen.....
loves a big bASS

mijn insta
mijn facebook
Veel gear... lekker boeie
warwickstreamer
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 apr 2004, 10:55

Bericht door warwickstreamer »

Ik heb vorig jaar de EBS-multidrive gekocht (duur wel 217 euro), heb hem naast de Boss geprobeerd, was toch wel groot dat verschil.
Ebs kan ook licht overstuurd worden, net dat randje vervorming, en echt scheuren kan natuurlijk ook, klinkt vet en toch lekker warm. De Boss begint al meteen als een gek te scheuren, klinkt ook aanmerkelijk killer, en minder instellings mogelijkheden. Scheelt ook wel zo'n 100 euro, Het is maar weer net waarvoor je het gebruikt, voor metal/crossover is die Boss echt wel geschikt.
Grt. warwickstreamer
Plaats reactie