Verschillen VT bass deluxe en Bass driver DI deluxe

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Igor
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2011, 10:21

Bericht door Igor »

Nee, die schakelaar zit er niet standaard in, dan hadden jij of ik 'm ook kunnen vinden en had ik geen schema nodig. Dit is een omlegging om een schakelaar aan te leggen.
Gebruikersavatar
Bernardduur
peetOhm
Berichten: 9011
Lid geworden op: 29 mei 2006, 23:53

Bericht door Bernardduur »

Igor schreef:Nee, die schakelaar zit er niet standaard in, dan hadden jij of ik 'm ook kunnen vinden en had ik geen schema nodig. Dit is een omlegging om een schakelaar aan te leggen.
Sorry, bedoelde of het CIRCUIT van de sim er al inzit..... en ze dus gewoon de switch vergeten waren :)

Kun je me die informatie sturen? Ben wel geinteresseerd :)
Igor
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2011, 10:21

Bericht door Igor »

Het simcircuit is standaard in de Deluxe, met het schakelaarcircuitje moet je 'm kunnen bypassen. En dan hoop ik dat de toon hetzelfde is als met het VT-Bass pedaal met de speakersim uit.
Het spijt me, Tech21 heeft gevraagd het schema niet plompverloren op een forum te delen, en uit dank doe ik dat dan ook niet. Ben nu op zoek naar een techneut die goed met priegelwerk op kleine printjes overweg kan om dit aan te leggen.
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2766
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

Schot voor open doel dit :rofl:
Gebruikersavatar
Bernardduur
peetOhm
Berichten: 9011
Lid geworden op: 29 mei 2006, 23:53

Bericht door Bernardduur »

Igor schreef:Het simcircuit is standaard in de Deluxe, met het schakelaarcircuitje moet je 'm kunnen bypassen. En dan hoop ik dat de toon hetzelfde is als met het VT-Bass pedaal met de speakersim uit.
Het spijt me, Tech21 heeft gevraagd het schema niet plompverloren op een forum te delen, en uit dank doe ik dat dan ook niet. Ben nu op zoek naar een techneut die goed met priegelwerk op kleine printjes overweg kan om dit aan te leggen.
Hmmmm, ik wil hem best voor je modificeren hoor...... ik priegel dagelijks met dit soort dingen en heb dit pedaal al vaak genoeg binnen gehad maar nog niet voor dit soort issues.
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Gniffellll......



Ja eh..... zonder schema dan he.... :mrgreen:


:rofl: :rofl: :burp:
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Bernardduur
peetOhm
Berichten: 9011
Lid geworden op: 29 mei 2006, 23:53

Bericht door Bernardduur »

Och, dat zal ook wel weer moeten lukken, de speakersim is toch identiek op alle pedalen dus die moet wel gevonden kunnen worden :)
Plaats reactie