draadloos spelen

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Toon123
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 dec 2012, 12:05

draadloos spelen

Bericht door Toon123 »

ik ben van plan om miss iets te kopenwaardoor ik draadloos kan spelen. het is vooral voor optredens enz want kabels zijn niet altij even handig. heeft er iemand hiermee ervaring? ik ben nog student dus ik kan er ook niet al te veel geld aan besteden. kan iemand me helpen of info geven over wat goed is, wat de opties zijn, wat slecht is,... of als iemand er 2e hand een verkoopt, mag je het me altijd laten weten.
Alvast bedankt
Toon :p
McDreads
Berichten: 263
Lid geworden op: 07 jan 2008, 01:25

Bericht door McDreads »

Mijn ervaring bij draadloze systemen is dat goedkoop meestal bagger is. De keuze voor mij is gevallen op het systeem van stageclix, digitaal, nauwelijks vertraging, prima frequentie-bereik, via wifi band dus overal legaal en geen overspraak met telefoons of luchtverkeersleiding, zender plug je eenvoudigweg in je bas én je laadt hem op met de ontvanger die prima op je pedalboard past. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat....... Het goedkoopste alternatief was voor mij de freebass van ashdown
Alembic Orion
Adamovic Eclipse
I'm not deaf, I'm just ignoring you!
Gebruikersavatar
Muller
Berichten: 334
Lid geworden op: 09 okt 2006, 22:34

Bericht door Muller »

Ik gebruik de Line6 Relay G30. Digitaal, makkelijk en niet erg duur.
https://www.bax-shop.nl/producten.html?k ... y&avz=true" onclick="window.open(this.href);return false;
De kwaliteit is niet echt denderend. Het is allemaal plastic en licht: tsja, als je er geen rare dingen mee doet gebeurt er heus niets mee, maar toch heb je on stage de behoefte aan wat stevigers.

Daarom ga ik zelf nog eens upgraden naar de G50 of G90, er komt dan een andere zender bij die van metaal is.

Fender American Professional Precision Bass
MusicMan Stingray Special V
MarkBass LMT800 / Vanderkley 112MNT