cross connected kanalen met daartussen een effect.

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Watt
Berichten: 478
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:52

cross connected kanalen met daartussen een effect.

Bericht door Watt »

Ik wil een extra randje aan mijn Weber MyWatt versterkergeluid. Ik kan de kanalen bridgen is het een verstandig idee om daar een tech21 VT bass DI tussen te hangen?
Heb ik 1 kanaal clean en 1 kanaal met vervorming. Kan ik mijn vervormde geluid ook nog naar het PA sturen toch?
FENDER and SQUIER basses| HEVOS 400D AMP | HEVOS POWERSET CABS | LINE 6 G30 RELAY | DUNLOP PICKS | SOME SECRET STUFF
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Waarom de tech21 niet eerst in de chain? Aan = vies, uit = schoon? Dan kan je per kanaal ook nog besluiten of je mèt of zonder wil.
Als je Weber een DI out heeft kan je alle sounds doorsturen naar de PA . Zo niet, dan enkel de DI van de VT bass die je schoon en vies kan doorgeven.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
A-lex
Berichten: 4167
Lid geworden op: 10 dec 2009, 19:49

Bericht door A-lex »

waarom geen boostpedaal , 't is toch een buizenversterker ?
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true."
persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
Gebruikersavatar
Watt
Berichten: 478
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:52

Bericht door Watt »

Hoi,

De Weber MyWatt is een hele cleane buizenbak met heel veel headroom.
Ik wil graag een clean kanaal en 'vuil' kanaal met elkaar mengen en regelen. Ook naar het PA!
Laatst gewijzigd door Watt op 09 jul 2014, 16:08, 2 keer totaal gewijzigd.
FENDER and SQUIER basses| HEVOS 400D AMP | HEVOS POWERSET CABS | LINE 6 G30 RELAY | DUNLOP PICKS | SOME SECRET STUFF
Gebruikersavatar
Bernardduur
peetOhm
Berichten: 9011
Lid geworden op: 29 mei 2006, 23:53

Bericht door Bernardduur »

Dan kan dat zeker op deze manier. Nadeel is dus wel dat als je het effect uit zet je 2x clean hebt, dus de EQ van het 2e kanaal kan interfereren met het eerste..... maar dat zou je op kunnen pakken door het volume net wat lager in te stellen en deze vervolgens te boosten met het pedaal :)

Ik doe het vaker!
Plaats reactie