De ultieme voeding??

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Gebruikersavatar
QPumaLocoQ
weet niet wat-ie wil
Berichten: 7887
Lid geworden op: 23 feb 2009, 23:47

De ultieme voeding??

Bericht door QPumaLocoQ »

Kwam een tijdje terug deze site tegen. Lijkt me vrij ultiem?
Of kijk ik ergens overheen?
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

Welke voeding bedoel je van die website? Als ik zo snel kijk zie ik een onhandig systeem waarbij je een stroomunit, verdeler en isolator apart moet kopen. Ziet er duur en onhandig uit.
Staatsman Jop
Berichten: 167
Lid geworden op: 15 mar 2008, 12:52

Bericht door Staatsman Jop »

dit is een prima voeding: https://www.thomann.de/gb/carl_martin_pro_power.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Ik heb een Gator voeding van 6 tientjes met 8 aansluitingen. Helemaal super dat ding.
Niet teveel geld uitgeven aan een voeding, is onzinnig.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Voodoo PP2 krijgt mijn onvoorwaardelijke stem. Wel wat duurder, maar de compleet geïsoleerde outputs maken dat prijsverschil goed. Grote range aan voltages mogelijk, minder dan 9V traploos voor oude fuzzes en 24V Max. Erg tof, weg is je ruis.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

DiMarco schreef:Ik heb een Gator voeding van 6 tientjes met 8 aansluitingen. Helemaal super dat ding.
Niet teveel geld uitgeven aan een voeding, is onzinnig.
Die Gator is inderdaad prima, echter geen geisoleerde uitgangen. Dit gaat goed in 95% van de tijd, maar onder verkeerde omstandigheden kan je dikke ruis krijgen.
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Ik zie ze wel eens voorbij komen op Talkbass of Basschat. Erg handig en makkelijk te gebruiken, maar als je zoveel aparte delen moet kopen dan wordt het best duur. Met een Voodoo Lab PP2 ben je ook direct klaar en minder gedoe. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Gooi je een looper in het geheel en je bent echt geruisloos aan het schakelen en voeden. Lehle is het uiteindelijk toch geworden na een paar wisselingen. Kwaliteit blijft duurder.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
rensbass
Berichten: 2328
Lid geworden op: 22 mei 2007, 15:30

Bericht door rensbass »

Ben zelf tevreden met mn fueltank jr.
Failure is always an option.
Gebruikersavatar
QPumaLocoQ
weet niet wat-ie wil
Berichten: 7887
Lid geworden op: 23 feb 2009, 23:47

Bericht door QPumaLocoQ »

Hmm, allicht is dit vooral ultiem als je een flinke plank hebt met veel verschillende soorten effecten..
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3051
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

Bericht door Van Tango »

Dr Teng schreef:Voodoo PP2 krijgt mijn onvoorwaardelijke stem. Wel wat duurder, maar de compleet geïsoleerde outputs maken dat prijsverschil goed. Grote range aan voltages mogelijk, minder dan 9V traploos voor oude fuzzes en 24V Max. Erg tof, weg is je ruis.
+1
What difference does it make?
bassiedebasgitaar
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 mei 2012, 22:26

Bericht door bassiedebasgitaar »

Ik had eerst ook zo'n pp2 plus van voodoo helemaal super idd. Heb nu een bbe supacharger. Opzich 1 pot nat aan de pp2. Als alles maar goed is geïsoleerd en geaard. Goeie voeding vind ik zeker belangrijk voor je pedalenplankje dus mag gerust wat kosten.
Gebruikersavatar
Rupert
Berichten: 588
Lid geworden op: 05 dec 2005, 17:59

Bericht door Rupert »

Nou zag ik laatst de volto van Pedaltrain. Is een soort batterij zoals je voor mobiele telefoons hebt die je onder je pedaltrain mini kwijt kan. Ziet er best handig uit, zo heb je geen stroompunt nodig bijvoorbeeld en je kan 'm bijna overal opladen via mini usb.

Heeft iemand ervaring met de Volto?

(https://www.thomann.de/nl/pedaltrain_volto.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
Gebruikersavatar
Peachabell
Berichten: 8179
Lid geworden op: 31 mar 2009, 11:38

Bericht door Peachabell »

Laatst kwam ik deze in een advertentie tegen. Visual Sound 1 spot adapter combo pack

Goedkoper dan wat er tot nu toe op deze pagina staat.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Tevens geen geïsoleerde outputs. Het is een prima dingetje maar niet voor kieskeurige pedalen. Enfin, daar is al een topic over, hier was 'ultiem' het kernwoord dacht ik?
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Plaats reactie