Iemand ervaring met Mooer Graphic B equalizer?

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Plaats reactie
jasmetmouwen
Berichten: 146
Lid geworden op: 03 jul 2014, 16:09

Iemand ervaring met Mooer Graphic B equalizer?

Bericht door jasmetmouwen »

Ik overweeg een simpel Bass equalizer pedaal te kopen om af en toe een lichte midboost in te schakelen. Mijn versterker (Aguilar TH500) heeft een meer dan prima toonregeling, dus ik hoef ook niet per se een 10-bands EQ pedaal. Nu vond ik een compact pedaaltje in de vorm van de Mooer Graphic B. Hij ziet er simpel en degelijk uit en volgens mij doet deze wat ik zoek. Heeft iemand ervaring met dit pedaal?

Squier JV Jazz Bass (1982)
Fender Classic Series 50's Precision Bass
Squier Classic Vibe 60's Precision Bass
Fender JMJ Mustang Bass
Gebruikersavatar
Toefes
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2009, 17:00

Bericht door Toefes »

jasmetmouwen schreef:Ik overweeg een simpel Bass equalizer pedaal te kopen om af en toe een lichte midboost in te schakelen. Mijn versterker (Aguilar TH500) heeft een meer dan prima toonregeling, dus ik hoef ook niet per se een 10-bands EQ pedaal. Nu vond ik een compact pedaaltje in de vorm van de Mooer Graphic B. Hij ziet er simpel en degelijk uit en volgens mij doet deze wat ik zoek. Heeft iemand ervaring met dit pedaal?

Heb wel de Fender Micro EQ gehad (volgens mij is deze exact hetzelfde als de Mooer?) en die beviel prima qua sound! Geen toegevoegde ruis of tone suck. Echter was het Fender pedaaltje wel binnen 30 dagen kapot gegaan helaas...
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Ik heb er 1 en die bevalt prima, maar ik gebruik hem eigenlijk alleen als gewone booster voor een bas die veel minder output heeft dan mijn andere bassen. ;-)
jasmetmouwen
Berichten: 146
Lid geworden op: 03 jul 2014, 16:09

Bericht door jasmetmouwen »

Bedankt voor de info! Ik ga even kijken of ik er binnenkort eentje kan proberen
Squier JV Jazz Bass (1982)
Fender Classic Series 50's Precision Bass
Squier Classic Vibe 60's Precision Bass
Fender JMJ Mustang Bass
Plaats reactie