welke voeding - advies gevraagd

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Gebruikersavatar
RaySting
Berichten: 251
Lid geworden op: 06 okt 2014, 21:46

welke voeding - advies gevraagd

Bericht door RaySting »

beste mensen,
ik heb minimaal 7 9v pedaaltjes en 1 18v pedalaal te voeden. Heb ze altijd door elkaar gebruikt met batterijen. Tijd voor een pedalboard en wat ordening....maar welke voeding te kopen? graag advies. Wil ook de mogelijkheid ophouden voor evt 12 v pedaaltjes en/of wat uitbreiding binnen het 9v genre.

ik heb hier echt geen verstand van....is het ook mogelijk om meerdere 9v pedalen aan te sluiten op 1 9v uitgang?

ik sta open voor tips, merken en types. ..en wil graag kwaliteit.

ik hoor het graag van jullie.
'Women and rhythm-section first!' - Jaco Pastorius -
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23323
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Ik gebruik al jaren de Harley Benton powerplant naar volle tevredenheid.


deze dus
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2828
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Bericht door Sjtevel 1984 »

Kwaliteit? BAM!: https://www.bax-shop.nl/gitaareffect-voe ... ectpedalen" onclick="window.open(this.href);return false;
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Alban
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 feb 2015, 23:45

Bericht door Alban »

Sjtevel 1984 schreef:Kwaliteit? BAM!: https://www.bax-shop.nl/gitaareffect-voe ... ectpedalen" onclick="window.open(this.href);return false;
Die levert geen 18V. Daar is met een voltage-doubler misschien wel een mouw aan te passen, maar er zijn dan nog andere interessante opties die wel standaard een 18V-uitgang hebben.

Je kunt overigens inderdaad meerdere pedalen op 1 voedingsuitgang aansluiten, zolang je een paar dingen in de gaten houdt:

-polariteit (+ en -) van de plug klopt;