Hulp gevraagd bij kapotte Eden WTDI

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4350
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Hulp gevraagd bij kapotte Eden WTDI

Bericht door Unlord »

Tweede pedaal in een paar weken. Nu is het de beurt aan mijn Eden WTDI bass preamp. Had net als eerder de MXR gewoon een paarmaandjes los op een plankje gelegen tot ik hem vanmiddag weer eens aansloot. Resultaat? Het bassignaal komt er heel zachtjes doorheen. Ofwel, ik kan horen wat ik speel, maar heel zacht. Als ik de noten wat harder aansla, dan komt me er toch knerp door die speaker! Net alsof er een contact los zit.

Kabels gewisseld, andere bas geprobeerd, 15V adapter doorgemeten...daar ligt het allemaal niet aan. K-L-O-T-E!

Ik heb geprobeerd het ding uit elkaar te halen, maar was daar niet succesvol in. Kortom, WIE heeft er ofwel ervaring met zo'n ding, heeft hem wel eens open gehad of zou hem voor me willen nakijken? Ik heb hem tweedehands gekocht, dus geen garantie. En hij heeft de keren dat ik hem heb gebruikt gewoon prima gewerkt.

Thanks... :|
Gebruikersavatar
WahWow
Berichten: 179
Lid geworden op: 25 nov 2011, 20:27

Bericht door WahWow »

Knerpen! Dat is t woord! Ik kon er bij het tikken van mijn post niet op komen. Dacht meer aan ''natte scheet' maar vond dat te plat. :wink:
Laatst gewijzigd door WahWow op 13 sep 2015, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Basses: Yamaha TRB5-II / Fender Precision Nate Mendel Signature
Effects: EBS MultiDrive / MXR MXR M288 Bass Octave Deluxe / Dr. J. Sparrow
Amp: Eden E10
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4350
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Alhoewel "harde natte scheet" ook precies verwoord hoe het geluid klonk dat door mijn speaker knerpte bij het aanslaan van de E snaar met enige fermte.
Plaats reactie