Het Mooer Mini Pedals Topic

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Watt schreef:
SpcMnk schreef:Tijdje teru gheb ik de Electric Lady een kans gegeven. 1 op 1 vergelijk met het origineel (EHX electric Mistress) was aanleiding om hem weer heel snel te laten gaan.
Is de ehx electric mistress niet stereo? Wat ik op Youtube hoor vind ik nu ook niet bepaald warm en ruimtelijk klinken. Pretendeert Mooer dat het klonen zijn van andere bepaalde modellen/ merken?
Ja, dat doen ze :wink:
En de stereo electric mistress die ehx tegewoordig verkoopt lijkt nog minder op het origineel dan de mooer. Ik heb vergeleken met een oude deluxe.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Ik heb de Mooer ElecLady en de Ensemble King gehad. Ik heb nu een TC Electronic SCF. ;-) Dat is echt een ander niveau.
Ik heb nog de Bass EQ en die gebruik ik alleen om 1 bas te boosten die qua uitgangsniveau erg zwak is. Dat doet deze goed.

Voor het geld vind ik het leuk spul. Maar voor dat geld heb je niet het beste op de markt.
Gebruikersavatar
Nieltse
Berichten: 540
Lid geworden op: 14 apr 2010, 10:39

Bericht door Nieltse »

Heb zelf de Moeer shimreverb gehad, was leuk, maar weer verkocht, was toch niet je-van-het eerlijk gezegd.

Over kleine pedals gesproken!
Was bij een nieuwe zaak in scheveningen , Maxguitars.
Hotone pedals, heb er niks van gehoord, alleen gezien, mijn hand tervergelijking :shock:
Afbeelding
:facepalm:
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

klein en best indrukwekkend. De delay van Hotone staat hoog in mijn gas lijst. De chorus heb ik eerder deze week weer eens bij een repetitie ingeplugged. Die rate knop heeft een super lange draai.. en vooral op lage standen met depth vol open geeft hij een dikke, heldere, glazige flange/chorus die goed door de mix prikt. Hij lijkt een heel klein beetje laag weg te snoepen maar, amper noemenswaardig. Ik ben onder de indruk.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2823
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Bericht door Sjtevel 1984 »

Muziekschuur schreef:Zit eigenlijk te wachten op een goed op maat gemaakt pedalboard dat met deze pedaaltjes snel uit de voeten kan.
Mooer heeft een meerdere eigen pedalboards, zelfs eentje met koffer.

https://m.thomann.de/nl/mooer_stomplate ... wwodGaUDqg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.bax-shop.nl/pedalboard/mooer ... GwodxjENxg" onclick="window.open(this.href);return false;
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
Nieltse
Berichten: 540
Lid geworden op: 14 apr 2010, 10:39

Bericht door Nieltse »

oh ook nog iets, over die moeers
ik vond het trappen op zon klein pedaaltje wat vervelend eerlijk gezegt, je trapt ze zo omver zeg ! :lol:
stond niet helemaal lekker op mijn bord!
denk als je zon gepast board voor die dingen zelf hebt dat het misschien wel meevalt
:facepalm:
Gebruikersavatar
klaasvaak
Berichten: 725
Lid geworden op: 14 okt 2006, 15:25

Bericht door klaasvaak »

Ik heb twee Mooer pedaaltjes op mijn board.
1tje is voor de boost met een equalizer. Makkelijk om mijn contrabas te boosten en wat te corrigeren.
De booster gaat in een ABpedaal om van twee ingangen naar 1 uitgang te gaan.
Werkt voor mij perfect om snel te switchen tussen mijn mainbas (4 snaar) en contrabas (of 5 snaar)

https://www.bax-shop.nl/booster/mooer-pu ... an-booster" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.bax-shop.nl/signaal-splitter ... n-combiner" onclick="window.open(this.href);return false;
Bas, gitaar is niets voor jouw. Pak toch snel de 4 snaar!!!
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

Vanavond in de repetitieruimte de Mooer Pure Boost van een van de gitaristen geprobeerd. Heb hem meteen gekocht. Fijne drive, mooi rond in het laag en fijne boost voor mijn Carl Martin drive. Het is schijnbaar een kloon van de Xotic RC Booster. Ik heb hem er niet naast gehad, maar de Mooer doet het heel erg fijn vind ik en lag ook mooi in de mix! En dat voor een nieuwprijs van €59,-, tegen €218,- voor het origineel.

Het ziet er alleen ietwat maf uit, naast elkaar... :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
klaasvaak
Berichten: 725
Lid geworden op: 14 okt 2006, 15:25

Bericht door klaasvaak »

Doe booster is idd erg fijn, makkelijk en veelzijdig.
Bas, gitaar is niets voor jouw. Pak toch snel de 4 snaar!!!
Plaats reactie