Korg Pitch Black kapot

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23334
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Korg Pitch Black kapot

Bericht door rich13 »

Mijn Korg tuner, de PB01, doet helemaal niks meer, zowel op batterij of externe voeding. Ook geen lampje of iets dergelijks. Ik heb hem net 2 jaar.

Is iemand bekend met een probleem als dit?
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
BasSas
Berichten: 62
Lid geworden op: 12 mar 2012, 16:54

Korg Pitch Black kapot

Bericht door BasSas »

Hey Rich,

Heb je mss onllangs een andere kabel op de Pitchblack gezet? Pendaal effectkastjes worden meestal door de instrument/bas plug ingeschakeld doordat de mono plug de stereo female verbindt. Mss heb je geluk en is het probleem verholpen door een andere kabel te proberen.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23334
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Korg Pitch Black kapot

Bericht door rich13 »

Nee, dat heeft er niks mee te maken. De tuner zit standaard op m'n plankje, en ik gebruik een normale instrumentkabel.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
RaySting
Berichten: 251
Lid geworden op: 06 okt 2014, 21:46

Korg Pitch Black kapot

Bericht door RaySting »

das jammer...misschien een fabrieksfoutje... ik zou er zeker even mee teruggaan naar je leverancier.... mocht je een andere aanschaffen of aangeboden krijgen dan zou ik iig bij het type pb blijven.... de poly en de custom worden er in ieder geval niet duidelijker op. Ik heb mijn poly verkocht om weer een pb1 terug te kopen.... de custom is 1 of ander holografische 3d onzin ding dat epileptische aanvallen oproept..... stemmen doet ie ook hoor... maar je moet er van houden..

over het algemeen valt er eigenlijk niets aan te merken op de kwaliteit van Korg...
'Women and rhythm-section first!' - Jaco Pastorius -
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Korg Pitch Black kapot

Bericht door Rieno »

Weet je hoe lang er nog garantie op zit? Als die al verlopen is, zou je 'm altijd even open kunnen draaien om te zien of er ergens een losse verbinding zit (en een foto maken voor hier?)...van 'gewoon werkend' naar 'helemaal niks meer' is een vrij grote stap en zit 'm dan ook niet vaak in de subtiele defecten :)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23334
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Korg Pitch Black kapot

Bericht door rich13 »

Garantie heb ik niet meer, ik heb m maart vorig jaar gekocht. Ik zal m eens openschroeven...

Edit: ik zie iets over de garantie bij Bax, dus maar niet openschroeven, eerst hen maar even gemaild.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23334
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Korg Pitch Black kapot

Bericht door rich13 »

Bax gisterenavond gemaild, er is garantie, of ik m op wil sturen. So far so netjes geregeld.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Bernardduur
peetOhm
Berichten: 9011
Lid geworden op: 29 mei 2006, 23:53

Korg Pitch Black kapot

Bericht door Bernardduur »

Mooi!
Plaats reactie