Voeding voor Shure GLX

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Plaats reactie
RobertG
Berichten: 166
Lid geworden op: 20 okt 2006, 18:32

Voeding voor Shure GLX

Bericht door RobertG »

Beste mensen,

Ik heb dus een Shure GLXD16 draadloos systeem. Hierbij is de ontvanger in pedaalvorm, en ik wil deze op mijn pedalboard maken. In de handleiding staat:

Receiver compatible with standard 9 V DC positive tip or negative tip power sup- plies (250 mA minimum). En op het pedaal zelf staat dit ook (9v / 250 mA).

Nu heb ik een Cioks Adam die precies 250mA bij 9v kan leveren. Je zou zeggen: past precies!

Echter: verderop in de handleiding staat: Connect DC power supply (9 to 15 V DC, 250 mA min., 400 mA max.)

Nu begin ik toch te twijfelen... Hoezo maximaal 400 mA? Wat betekent dat? Als er op sommige momenten 400 mA gevraagd wordt, is een voeding van 250 mA dan wel voldoende? Worden de prestaties (afstand die het draadloze systeem kan overbruggen bijvoorbeeld) minder goed?

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Alvast dank!
Gebruikersavatar
Bernardduur
peetOhm
Berichten: 9011
Lid geworden op: 29 mei 2006, 23:53

Voeding voor Shure GLX

Bericht door Bernardduur »

Gewoon proberen. Als er op staat dat ie 250mA normaal trekt ga ik me met zo'n PSU geen zorgen maken.

Kan natuurlijk zijn dat hij onder bepaalde omstandigheden meer trekt, 400mA dus, en misschien ga je dat merken. Probeer het uit, zou ik zeggen!
Plaats reactie