Terrorize!

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Plaats reactie
Æ

Terrorize!

Bericht door Æ »

:twisted:

Halleluja!
Dankzij een enorm geluk ben ik nu bezitter van de Buzz Box, die nogal schaars schijnt te zijn. Wat een ongelooflijk teringgeluid komt eruit... op een positieve manier, that is.
Als wat je er doorheen laat gaan -bas, drumcomputer, gitaar, zang- het wordt een ware nachtmerrie. Zelden zo'n bak herrie gehoord... Stay tuned voor het eerste afgemaakte nummertje van WMP, mét de Buzz Box.

:twisted:

Info: https://www.harshnoise.com/product_info/ ... z_box_fx33
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14280
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

fukfukfuk, mijn vrouw ligt in de kamer naast mij te slapen, kan mijn boxen niet aanzetten. :evil: Ga morgen luisteren.
Ik ben zelf op zoek naar een chorus + distortion pedaal. Wat zijn goeie?
de grote storthoop heeft gesproken
Æ

Bericht door Æ »

Chorus: geen idee.
Distortion: zelf ben ik gecharmeerd van de Buzz Box :wink: en overdrive.
Gebruikersavatar
HALFWITT
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 jul 2004, 22:02

Bericht door HALFWITT »

heb nog nooit van dat pedaal gehoor maar als ik dat zo lees lijkt die me best vet, en gilles, ik weet niet wat voor stijl je wil spelen, maar ik heb een Snarling Dogs Blue Doo overdrive/distortion pedaal. Klinkt erg ranzig... :twisted: .
zoals ze van snarling dogs zelf zeiden:'If you like loud, rude rock & roll, don't look any futher'
8) :lol: 8) ik vinem iig helemaal geweldig (heb em pas een maand ofzo)twas echt precies wat ik zocht. als je dr niet van houd kan ik je ook niet echt verder helpen, en over chorus heb ik ook geen idee.
-- infant -- Give me a chance to shine and I'll blind the world! -- Halfwitt --
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14280
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

kweetniet echt wat ik er serieus mee wil gaan doen. In elk geval wil ik er in het begin gewoon een beetje mee kloten, kijken of het me bevalt.
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
HALFWITT
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 jul 2004, 22:02

Bericht door HALFWITT »

ok dan, kweenie of je nog andere pedalen hebt, maar als je eeen beetje wil kloten en wil kijken of het wat voor je is kan je misschien een multi-effectenbak (je) kopen. Ik had ook ongeveer 1,5 jaar geleden geen idee wat voor effect(en) ik wilde, had toen de digitech BP200 gekocht, geluid was niet super (vond ik zelf) je hoorde naar mijn idee te veel dat het digitaal was. Wel heb ik VELE uren plezier beleefd (nog steeds :wink: )aan dat ding op me slaapkamer en ik heb me op effecten gebied wel aardig kunnen orienteren. Je kan er ook lekkere wazige dingen mee uithalen wat tijdens het kloten :) erg cool is 8)

maar ja, dat is natuurlijk allemaal mijn mening.... je moet natuurlijk ook ff kijken of je echt alleen wil kloten of m ook nmeteen in een band wil gebruiken.
-- infant -- Give me a chance to shine and I'll blind the world! -- Halfwitt --
Silent G
Berichten: 150
Lid geworden op: 31 mei 2004, 10:32

Bericht door Silent G »

ik wist ook niet goed wat voor effecten ik wilde ik wilde veel, toen heb ik voor 50 euries de zoom 506(multi-effect gekocht) en ook al word hij veel afgezeken ik vind het best leuk dingetje, heel wat overbodige dingen en soms niet makkelijk of net niet goed in te stellen, maar ik heb er best veel plezier van hoor en de effecten die ik wil gebruiken in mn band klinken goed dus
Plaats reactie