Aguilar

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Basstialiteit
zeg maar evhest
Berichten: 1956
Lid geworden op: 25 jan 2006, 13:18

Bericht door Basstialiteit »

Tsja, eurootje of 1400? Ik ben ook bandloos maar de AG500 en 2x DB112 blijven mooi hier. Te goed spul.
Answers will be questioned
leo_tender
Berichten: 685
Lid geworden op: 29 nov 2009, 22:02

Bericht door leo_tender »

VanMeekeren schreef: De AG500 zo'n 650 a 700?

DB210 denk ik zo'n 500-600? Gokje hoor
Dan kan ik beter zoals basstialiteit de boel bijhouden...?
Gebruikersavatar
Basstialiteit
zeg maar evhest
Berichten: 1956
Lid geworden op: 25 jan 2006, 13:18

Bericht door Basstialiteit »

Als het ding niet in de weg staat en je niet om geld verlegen zit; houden. Het is een slechte tijd voor verkoop en bovendien is het gewoon een goede set.
Answers will be questioned
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

BassAgent probeert z'n AG500SC hier al tijden te slijten voor 850, maar dat lijkt me toch echt te veel. Verder staat er nog een AG500SC voor 650 op marktplaats die daar ook al een tijd te vinden is. Ik zou zelf de AG500 ook houden, verkopen lijkt me idd momenteel te weinig op te leveren. Heb de mijne van forumlid Mauzey gekocht voor 675 (gewone AG500 dus, niet SC).
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Las trouwens net op Talkbass dat de AG500 uit productie gaat. De Tonehammers zijn kennelijk de vervanging.
Gebruikersavatar
Lonnystingray
Berichten: 2868
Lid geworden op: 18 nov 2006, 18:21

Bericht door Lonnystingray »

Ze stonden al niet meer uitgestald op de stand van Aguilar tijdens de Musikmesse, en ze staan ook niet meer in de folder voor 2012.. Wel vreemd, volgens mij zijn de Tonehammerts heel anders dan de AG500 serie..
Ik krab waar het jeukt..

Maarten: Wat een ontzettende Stoere-Mannen Bas!

ikke!
Gebruikersavatar
bass.player
Berichten: 1484
Lid geworden op: 15 jan 2006, 09:50

Bericht door bass.player »

was wel te verwachten en de TH klinkt inderdaad heel verschillend dan de AG
Basses by Fender, MusicMan and Höfner
Amplifiers and cabinets by Ampeg
Gjalt
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 jan 2009, 13:18

Bericht door Gjalt »

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe versterker, veel power met een goede sound voor een niet al te hoge prijs, ben ik terecht gekomen bij de Tonehammer 350.

Nou zijn reviews over deze versterker bijna niet te vinden en kan ik ook weinig informatie vinden over waar deze versterkers verkocht worden (Music produktiv heeft ze voor 500 op de website staan en bass matters heeft alleen de TH500 online staan, maar ik zou hem toch het liefst in het echt proberen voordat ik een versterker koop)

Kan iemand mij wat meer informatie verschaffen?
Heins 5 snaar Jazzbass | MTD Kingston Z5 | Markbass LMII + NY121
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

Bellen met bassmatters, die kan genoeg voor je regelen :jaaaaa:
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Gjalt schreef:Bij mijn zoektocht naar een nieuwe versterker, veel power met een goede sound voor een niet al te hoge prijs, ben ik terecht gekomen bij de Tonehammer 350.

Nou zijn reviews over deze versterker bijna niet te vinden en kan ik ook weinig informatie vinden over waar deze versterkers verkocht worden (Music produktiv heeft ze voor 500 op de website staan en bass matters heeft alleen de TH500 online staan, maar ik zou hem toch het liefst in het echt proberen voordat ik een versterker koop)

Kan iemand mij wat meer informatie verschaffen?
Waar woon je? Ik weet dat ze hier in het noorden (Heerenveen) ook staan bijvoorbeeld. Voor mij was ie trouwens toch wat te 'vintage' qua geluid...mocht wel wat meer open. Aan de andere kant ken ik ook genoeg mensen die er helemaal weg van zijn :)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Bericht door Herman »

ik vond hem juist weer te 'aggressief' klinken, vooral tov de Genz Benz Stremaliner... Maar ja, da's allemaal smaak..
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

De Genz Benz klonk idd veel opener, maar daar staat het merk ook wel wat bekend om natuurlijk :) De Shuttle dan logischerwijs nog weer meer dan de Streamliner
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Wat is qua toon eigenlijk het verschil tussen de AG500 en de TH, zeker aangezien eerstgenoemde dus geschrapt wordt?
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Bericht door Herman »

Ik heb de AG500 gehad, en vond het 'net niets'.. Moeilijk uit te leggen.. De TH500 klonk veel meer gedefinieerd, maar ook agressief. Veel mids, waardoor zeer goed hoorbaar in de mix.
Gjalt
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 jan 2009, 13:18

Bericht door Gjalt »

Rieno schreef:
Gjalt schreef:Bij mijn zoektocht naar een nieuwe versterker, veel power met een goede sound voor een niet al te hoge prijs, ben ik terecht gekomen bij de Tonehammer 350.

Nou zijn reviews over deze versterker bijna niet te vinden en kan ik ook weinig informatie vinden over waar deze versterkers verkocht worden (Music produktiv heeft ze voor 500 op de website staan en bass matters heeft alleen de TH500 online staan, maar ik zou hem toch het liefst in het echt proberen voordat ik een versterker koop)

Kan iemand mij wat meer informatie verschaffen?
Waar woon je? Ik weet dat ze hier in het noorden (Heerenveen) ook staan bijvoorbeeld. Voor mij was ie trouwens toch wat te 'vintage' qua geluid...mocht wel wat meer open. Aan de andere kant ken ik ook genoeg mensen die er helemaal weg van zijn :)
Dat geeft al weer aan dat ik eens vaker langer bij de snaar moet blijven hangen!
Ik kwam er altijd redelijk vaak toen ik nog in heerenveen op school zat, nu kom ik alleen door heerenveen heen als ik op doorreis ben naar school.

Ik zal van de week eens even kijken!
Heins 5 snaar Jazzbass | MTD Kingston Z5 | Markbass LMII + NY121
Plaats reactie