Warwick amps

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Warwick Social Team
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 aug 2012, 14:30

Warwick amps

Bericht door Warwick Social Team »

Hallo!

Ik ben al even actief op het Grote Warwick Topic bij de bassen, maar als er vragen, opmerkingen, suggesties zijn over Warwickversterkers, dan sta ik klaar! Ik wil er wederom geen commercieel topic van maken, maar misschien kan ik van dienst zijn.

Check in ieder geval de nieuwe, lichte 1000Watter en er komt rond juni een 8x10" Geheimpje: De 1000W is binnenkort ook in het zwart leverbaar.
https://www.warwick.de" onclick="window.open(this.href);return false; ~ https://forum.warwick.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

An oldy but a goody:

Afbeelding
Warwick Tubepath 10.1
Warwick WCA411
Warwick WCA115

Die hele stack heb ik ooit gewonnen via De Bassist en is later uitgebreid met een koffer om de versterker met een Korg DTR1000 erin :D Heeft me bij veel optredens bijgestaan, maar toen ik uit de band stapte en ik eigenlijk het hele spul toch wat zwaar vond, is het verkocht.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Bertjefred
Berichten: 3065
Lid geworden op: 20 aug 2007, 22:18

Bericht door Bertjefred »

Ik ben al voorzien :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Warwick Social Team
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 aug 2012, 14:30

Bericht door Warwick Social Team »

Jammer, Rieno... heb je onze kleine ampjes wel eens gecheckt? Die klinken écht goed... Ik kan en mag kopen wat ik wil, maar ik denk serieus na over een 60W-ampje voor thuis en opnemen.

Mooie Hellborgset. Waarschijnlijk ben je een van de weinigen in Nederland. Is dat een 2x12?
https://www.warwick.de" onclick="window.open(this.href);return false; ~ https://forum.warwick.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bertjefred
Berichten: 3065
Lid geworden op: 20 aug 2007, 22:18

Bericht door Bertjefred »

Jup.

Ooit een keer met ChrisP van hier afgesproken om over een Hellborg set te spelen die hij te leen had van Warwick, was toen gelijk verkocht. Ik heb toen de 2x12 gekocht. Ik was verder heel tevreden wat met me Tecamp Puma maar, kwam opeens redelijk goedkoop de pre en poweramp tegen bij een Duitse webstore. Die kon ik niet laten liggen, De combinatie met de G&L is echt heel goed!
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Warwick Social Team schreef:Jammer, Rieno... heb je onze kleine ampjes wel eens gecheckt? Die klinken écht goed... Ik kan en mag kopen wat ik wil, maar ik denk serieus na over een 60W-ampje voor thuis en opnemen.
Die waren er toen nog niet :) Als ze qua geluidskwaliteit in de buurt komen van de Tubepaths, zijn ze idd wel erg goed.

Ik speel nu over een Genz Benz Shuttle 9.0 met een grote lichtgewicht kast van FMC en een kleintje weer van Genz Benz. 30 kilo voor een 900 watt stack en 7,5 kilo voor 175 watt, dus ik ben voorzien.

Eerlijk is eerlijk, als iemand zou vragen naar goede amps, zou ik door ervaring in het verleden altijd Warwick meenemen.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Charlie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 29 sep 2008, 16:46

Bericht door Charlie »

...en dat is ook precies de bedoeling Rieno. :wink:
Laatst gewijzigd door Charlie op 05 apr 2013, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Riposa il giorno per dormire la notte.
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Afbeelding

Ik heb ooit wel eens wat repetities over zo 1e gespeeld want ja die stond er en ik was te lui om te zeulen met mijn eigen versterker.
Best wel een tof ding niet te ingewikkeld en een strak geluid gewoon een goed ding....maar totaal niet mijn geluid.
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
MrPatatzonder
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 dec 2010, 17:50

Bericht door MrPatatzonder »

Enig idee welke speakerkast dit is en wat hij nog waard is?
2x10" speakers, 2,5 jaar geleden gekocht bij Bassgallery

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass
Ashdown Perfect Ten combo
Eden Nemesis EN400
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Beetje jammer dat je nergens in Nederland Warwick amps of de Duitse bassen kunt uitproberen. Versterkers kopen doe ik niet op kleur en een bas van boven de drieduizend euro wil je toch graag eerst eens in je handen hebben gehad voordat je de knoop doorhakt.

Een distributeur die hier en daar wat in de winkels weet te krijgen lijkt me meer dan welkom.
Gebruikersavatar
frank24
Berichten: 1351
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:17

Bericht door frank24 »

Dus bij deze een grote hint richting de distributie afdeling van Warwick ;-)
Want die doet tegenwoordig de distributie binnen Nederland.
"Warwick, Musicman, Marshall en Mesa Boogie misbruiker"
Gebruikersavatar
freeboozer jelle
Berichten: 171
Lid geworden op: 21 dec 2008, 17:37

Bericht door freeboozer jelle »

ik ben ook altijd wel tevreden geweest met mijn profet IV en WCA410, maar nu met mijn quad IV en de henry er onder heb ik meer volume en qau sound zit de WCA410 redelijk in de buurt van de henry(metmijn instellingen). de profet had een goede sound maar ik kan niet overweg met de eqregeling. warwick amps zijn echt wel nie!
Gebruikersavatar
SR5005E
Berichten: 245
Lid geworden op: 05 feb 2013, 22:30

Bericht door SR5005E »

Nou Warwick :facepalm:
Heb net mijn BC80 binnengebracht voor service.
Overhittingsproblemen op laag volume. Hebben namelijk geen ventilator ingebouwd in die amp. De amp wordt gekoeld door de beweging van de woofer (luchtstroom)
Niet echt een succes bij mijn exemplaar.
Goed dat het een garantiegeval is.
Wegens medische redenen gestopt met bassen
Gebruikersavatar
Warwick Social Team
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 aug 2012, 14:30

Bericht door Warwick Social Team »

Vervelend om te horen. Wordt vast opgelost!

Warwick doet haar eigen distributie in NL en we hopen snel in meer winkels te liggen.

Die combo eb 2x10 zijn mooie oudjes. Voor mijn tijd bij Warwick. Ik durf geen waarde te noemen. En thanks Rieno!
https://www.warwick.de" onclick="window.open(this.href);return false; ~ https://forum.warwick.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Ik was een van de gelukkigen die de hellborg pre thuisgestuurd kreeg. Hij was mij te mooi (qua sound). Ik speel nu over een Dynacord BA300. Wel zou ik graag de nieuwe Warwick WA300 willen aanschaffen. Mooie amp. Iets minder netjes dan de Hellborg. Just right...
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Plaats reactie