Warwick amps

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Goed om te zien dat Warwick social media actief inzet, belangrijke marketingtool. Maar ook gevaarlijk, je kunt er op wachten dat alle merken hier op het forum gaan posten. Blijft er weinig over van het gemoedelijke "objectieve" forumpje.

Maar goed, dat houden wij forummers niet tegen, over een paar jaar vinden we het wellicht heel gewoon. Als de mods het besluiten te tolereren, tenminste. Ik betwijfel namelijk of het binnen de forumregels past. Maar die grens is al eerder overschreden.

Lijkt me uiteindelijk toch een enorm belangrijke strategische beslissing. Gaat BGF commercieel? :roll:

Misschien een idee om een hoekje op het forum in te richten voor merken en leveranciers? Wel zo prettig als die zich slechts op een beperkt deel mogen presenteren, en zou succesvol kunnen zijn voor alle partijen. Mijn 2 ct.
Gebruikersavatar
Charlie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 29 sep 2008, 16:46

Bericht door Charlie »

Dan ben ik niet de enige die dat is opgevallen. Markbass deed het al eerder, maar wat meer "low profile" van aard.
Er is inmiddels het grote Warwick Bassen topic, sinds kort de Warwick amps. Aangezien Warwick 'n behoorlijk scala aan basgerelateerde producten heeft, is de categorie "Overig" nog braakliggend terrein voor de Warwick snaren, effectpedalen, gadgets en accessoires. Het is goed dat 'n fabrikant van kwaliteitsbassen zich actief inzet voor de bassist via het BGF, maar die fabrikant heeft volgens mij ook de edele taak er geen reclame/productplacement Bonanza van te maken. :roll:
Laatst gewijzigd door Charlie op 06 apr 2013, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Riposa il giorno per dormire la notte.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Tot nu toe heeft ie alleen maar vragen beantwoord, toch? Het is alleen maar handig dat als er vragen zijn over een specifiek merk, je het antwoord rechtstreeks van de bron krijgt :)

Als ieder nieuwtje en dingetje hier nou geplaatst werd...maar dat is dus niet zo.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Dat is dus wèl zo, en eerlijk gezegd denk ik niét dat jij deze materie kan overzien, Rieno.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Waar heb je die reclame dan gezien? Volgens mij is dit een keurig stukje webcare.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Warwick Social Team schreef:Hallo!
...
Check in ieder geval de nieuwe, lichte 1000Watter en er komt rond juni een 8x10" Geheimpje: De 1000W is binnenkort ook in het zwart leverbaar.
Oh. Volgens mij wordt hier anders aardig de aandacht gevestigd op een nieuwe versterkert.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Hm, ok..zijn er meer van die voorbeelden? Ik zal het iig eens in de groep gooien :)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Niet dat ik vies ben van het merk hoor. Sterker nog ik ben admin geweest op het Warwick forum. Ik ben echter van mening dat een forum een community ding moet zijn waar bassisten van gedachten kunnen wisselen en zo kennis en een gezellige sfeer opbouwen.

Als fabrikanten of handelaren vragen van gebruikers beantwoorden dan is dat natuurlijk heel fijn en een goed streven. Mods moeten hierbij wel scherp blijven op propaganda of reclame.

Meestal beweert de afgevaardigde handelaar cq fabrikant enkel 'enthousiast' te zijn maar dat is uiteraard gelul en daar trappen we niet in hoop ik. Op Hififorum hadden we er eentje die op elke vraag over welke speakers het best geschikt waren voor iemands situatie antwoordde met het merk dat hij stomtoevallig zelf bleek te importeren. Daar is over gesproken en nu doet hij dat niet meer.

Een andere mooie optie is om het wel toe te laten maar dan alléén in een forum sectie die daarvoor speciaal is ingericht. De forumbezoeker weet dan dat in die sectie nieuwe productinfo is te vinden dus het is dan ook nog eens van toegevoegde waarde voor je forum. Gebruik van banners wil je daarbij wel tegenhouden want voor banners op een website moet betaald worden.

Mijn twee centjes.
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

DiMarco schreef: Een andere mooie optie is om het wel toe te laten maar dan alléén in een forum sectie die daarvoor speciaal is ingericht. De forumbezoeker weet dan dat in die sectie nieuwe productinfo is te vinden dus het is dan ook nog eens van toegevoegde waarde voor je forum.
Dat zei ik ook :)
KvE schreef: Misschien een idee om een hoekje op het forum in te richten voor merken en leveranciers? Wel zo prettig als die zich slechts op een beperkt deel mogen presenteren, en zou succesvol kunnen zijn voor alle partijen. Mijn 2 ct.
DiMarco

Bericht door DiMarco »

LOL ik heb daar overheen gelezen kennelijk. My bad.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Ik moet zeggen dat ik dat idee ook een tijdje geleden al geopperd had in wat mod-discussies over dit onderwerp. Er komen steeds meer bedrijven bij op dit forum en alhoewel ik me er zelf niet aan stoor (misschien door het verdere gebrek aan reclame op het forum?), kan ik me voorstellen dat het sommige mensen wat kan irriteren.

We zijn er mee bezig :)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Rieno schreef: We zijn er mee bezig :)
Goeie zaak, ik zou het echt als een meerwaarde zien!
Gebruikersavatar
Warwick Social Team
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 aug 2012, 14:30

Bericht door Warwick Social Team »

Duidelijke discussie heren. Ik post al een tijdje in het Warwickbassentopic dat al lang bestond voordat ik hier kwam. Soms wijs ik op iets nieuws, maar in mijn eerste post wilde ik meteen duidelijk maken dat ik géén lopend reclamebord wil zijn hier. Bij versterkers moest ik echter ergens starten:)

Omdat Warwick nog te weinig in winkels ligt en omdat we zelf distributie doen, ben ik hier vooral voor vragen. En dat mogen klachten zijn, vragen van technische aard, over hout, elektronica, beschikbaarheid, herkomst of bouwjaar van een bas, alles. Zo heb ik aardig wat PB's beantwoord over serienummers, bepaalde elementen, enzovoorts. Kortom: Ik wil voor 10% lekker meeouwehoeren over bassen, voor 85% puur behulpzaam zijn en de overige 5% is dat ik af en toe op iets nieuws wijs;)

Ik hoop dat dat okay is en goed dat de discussie er is!
https://www.warwick.de" onclick="window.open(this.href);return false; ~ https://forum.warwick.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Nieltse
Berichten: 540
Lid geworden op: 14 apr 2010, 10:39

Bericht door Nieltse »

Tis maar waar jeje aan kan storen zeg,...dé tering!

Teveel geouwehoer en te wéinag plaatjes!

* trotse gebruiker van de xtreme 10 en 411+211!! *
tis vooral ook zwaar spul(die amp is zwaarder als de 411 kast geloof ik), maarja, zware gear, zwaar geluid! Prove me wrong!
et word niet veel beter in mijn ore/ogen, .....ja hellborg, maar daar zijn de centjes nog niet naar :mrgreen: ....óóit!

Afbeelding

:roll: Besef me nu ineens dat ik geen losse foto heb van men stack, naja, zo dan maar!
:facepalm:
Gebruikersavatar
A-lex
Berichten: 4167
Lid geworden op: 10 dec 2009, 19:49

Bericht door A-lex »

ik heb hier nog een profet 3.2 staan , veel bruikbare sounds uit te halen!
is meer een back-up /extra amp tegenwoordig.
gaat niet luid maar klinkt wel goed !!
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true."
persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
Plaats reactie