Stuur je top25 naar De Bassist en win dikke prijzen:)

Dit subforum is uitsluitend bedoeld voor de commerciëlen onder ons om de leden van BGF op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen en producten.
Haico

Bericht door Haico »

Hoe graag ik de prijzen zou willen winnen, het lukte mij niet om de lijstjes af te maken. Er worden subjectieve antwoorden gevraagd ÉN je moet elke keuze nog beargumenteren ook. Ik kan mijn subjectieve keuzes niet met logica onderbouwen zonder heel mijn muzikale achtergrond te vertellen.

Misschien is de vraagstelling wat ongelukkig en/of begrijp ik het niet. Ik geloof namelijk per defintie niet eens dat "een beste" van alles bestaat in muziekland, of in de artistieke sector in het algemeen. Ja, je kan meten wie/wat het meest succesvol is, maar bij dit soort vragen ga je toch honderden verschillende antwoorden krijgen. Dus eigenlijk wordt er gewoon om je favorieten gevraagd. En dan kom je weer terug op het probleem met het beargumenteren...

Dit is dus een prijsvraag voor degenen die denken de algemene waarheid in pacht te hebben. En als ik toch aan het zeiken ben... Dit artikel is "woensdag, 07 juli 2010 16:10" gepubliceerd. Daar klopt natuurlijk ook niets van.
Gebruikersavatar
Chris P
Berichten: 2254
Lid geworden op: 28 mei 2007, 22:57

Bericht door Chris P »

Over die datum is al eerder begonnen. Vast een bugje.

En natuurlijk: Objectiviteit bestaat niet. Wat vindt jij de beste/fijnste. Waar luister je het meeste naar? En drie namen invullen mag ook...
Haico

Bericht door Haico »

Sorry hoor, maar ik val echt over het woordje "beste". Een lijstje van 5x de beste met 5 verschillende namen kan sowieso niet. Er is er altijd maar 1 de beste. Een lijstje met de 5 besten kan dan weer wel.
Gebruikersavatar
Chris P
Berichten: 2254
Lid geworden op: 28 mei 2007, 22:57

Bericht door Chris P »

Mugge(n)zifters;)

Lijstjes.. Tsja. Love it or hate it. Je hoeft niet mee te doen he? ;)
Gebruikersavatar
Toon Doof
Berichten: 4551
Lid geworden op: 12 mar 2010, 17:22

Bericht door Toon Doof »

Beste Nederlandse bassist...euh, hoe heette die van de Svätsox dan?
...for what it's worth.
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14274
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

Gilles :wink:









:lol:
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Toon Doof
Berichten: 4551
Lid geworden op: 12 mar 2010, 17:22

Bericht door Toon Doof »

Gilles Svätsok! hiphoi, de beste!
...for what it's worth.
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14274
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

Inderdaad: Gilles Zweetsok! 8)
de grote storthoop heeft gesproken
Haico

Bericht door Haico »

Chris P schreef:Je hoeft niet mee te doen he? ;)
Ik wil graag de prijzen. Ik maak wel een mooi lijstje met mijn favorieten dan.
Mijn favoriete bassisten zijn mijzelf*, Maas, Peter, Didi en Joost. :D

*) Wat voor persoon ben je als je niet je eigen favoriet bent? Zo niet, dan doe je echt iets verkeerd. Michel van Schie vind ik een goede bassist, maar ik ken die hele vent niet. Misschien is het wel een enorme zak?!
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Lullig dat ik er niet bij sta. :(

Ik heb een paar weken geleden al een poging gedaan, maar als onervaren bassist een top 5 versterkers maken is wel wat... gekleurd. :P Sowieso al mijn top-en, ik ben nooit bassisten-fan geweest tot ik zelf ging spelen. Ja, dan ken je ze niet bij naam, maar ook niet wat je van vroegah uit nou eigenlijk echt goed vind, qua baslijnen.. :)

Edit: hoop wel dat jullie er als nog iets mee kunnen, natuurlijk!
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Heb overal ee ntop 3 van gemaakt. 4 en 5 kon ik niet vinden die echt voor mij daadwerkelijk meer zijn dan de massa zeg maar op een manier dat ik het noemenswaardig vond.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Chris P
Berichten: 2254
Lid geworden op: 28 mei 2007, 22:57

Bericht door Chris P »

Top3 is perfect en het mag gekleurd zijn he... Nee, het moét! Het is een mening:D
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15090
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Haico schreef: Ik wil graag de prijzen. Ik maak wel een mooi lijstje met mijn favorieten dan.
Mijn favoriete bassisten zijn mijzelf*, Maas, Peter, Didi en Joost. :D
Haha, ik ken eigenlijk helemaal geen Nederlandse (bekende) bassisten, buiten misschien Hennie Vrienten, dus ik wou ook al een lijstje maken als : "Didi, RUIS, deevit, rich13 & Linda5" :mrgreen:
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14274
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

Rinus Gerritsen van the Golden Earring? Michel van Schie van oa Anouk? Echt niet? Gilles van the Black Submarines? Nee? :mrgreen:
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

maar rinus zal niemand als beste bassist neerzetten denk ik :D
Laatst gewijzigd door saf op 16 mei 2013, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Plaats reactie