Iemand ervaring met Gear4music.nl?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Thomas90
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2014, 21:42

Iemand ervaring met Gear4music.nl?

Bericht door Thomas90 »

Hallo mede bassisten :)

Ik zit zo eens op internet te zoeken naar wat winkels waar je voordelig instrumenten en andere spullen kan aanschaffen. Nou kwam ik gisteravond Gear4Music.nl tegen en ik zie daar producten die enkele tientjes tot een paar honderd euro goedkoper zijn dan bij bijvoorbeeld Keymusic. Nou is Keymusic ook wel een beetje aan de prijzige kant, maar ik vind 200 euro verschil voor een basgitaar toch een hoop.

Tevens vind ik het vreemd dat sommige dingen letterlijk naar het Nederlands worden vertaald, zoals bijvoorbeeld een Warwick Thumb die bij hun Warwick Duim heet.

Iemand enig idee of deze website betrouwbaar is?
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14280
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

Thomas90 schreef:Warwick Duim
:lol:
Nog een slechte, halve vertaling ook.... Eigenlijk zou het Oorloglampepit Duim moeten heten....
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13374
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Ik vind het Oranje 500W bass terreur hoofd ook leuk :D
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Bericht door blablas »

Dit is ook een mooie: Hofner ontsteking overhandigde viool Bass, Höfner lefty ignition. :mrgreen:
Deze is daar trouwens niet goedkoop.
Gebruikersavatar
Je Vader
Berichten: 279
Lid geworden op: 05 jul 2013, 08:15

Bericht door Je Vader »

Het oranje Bass terreur Bass versterker top heeft de dezelfde fantastisch uiterlijk als de andere terreur serie gitaarversterkers en een robuuste constructie die zal opstaan om de weg, wat betekent bassisten kunnen nu worden een deel van de beroemde Tiny terreur Club.
Lijkt een beetje op Nigeriaanse spam. Ik koop daar niks... :finger:
Al eens een natte eend geprobeerd te knijpen?
Gebruikersavatar
Matt_Heis
Berichten: 806
Lid geworden op: 16 mei 2007, 16:24

Bericht door Matt_Heis »

Tadaa

https://www.trustpilot.co.uk/review/www.gear4music.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Conquer your mind, conquer the world.

Schatz 61'Jazz
Ibanez SR600


MarkBass Little Mark II
SWR Goliath II
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Bericht door blablas »

Het is volgens mij gewoon een Engelse online shop, wat ze zo grappig maakt zijn de letterlijke vertalingen die ze naar het Nederlands maken.
Gebruikersavatar
a-j
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jun 2013, 15:52

Bericht door a-j »

Ik heb er drie dingen gekocht, en houd de site het liefst in het Engels wanneer ik effe niet wil lachen - zoals wanneer ik iets wil kopen.

Ze zijn m.i. erg goed geweest met hun service. Ze hebben me ongevraagd opmerkzaam gemaakt op een foutje, hebben vragen goed en duidelijk beantwoord, en de goederen kwamen heel snel aan.

Nog geen ervaring hoe ze met klachten omgaan (gelukkig).

In vergelijking met bijv. Thomann lijkt het allemaal wat minder professioneel (meer als "box shifters"), maar zelfs Thomann is niet perfekt, en laat steken vallen. Totaal gezien koop ik liever bij Thomann.
Thomas90
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2014, 21:42

Bericht door Thomas90 »

Thanks!
Matt_Heis schreef:Tadaa

https://www.trustpilot.co.uk/review/www.gear4music.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Bericht door Droombolus »

a-j schreef:
In vergelijking met bijv. Thomann lijkt het allemaal wat minder professioneel (meer als "box shifters"), maar zelfs Thomann is niet perfekt, en laat steken vallen. Totaal gezien koop ik liever bij Thomann.
En ik dan weer bij Music Store want die verpakken de spullen beter......... maar OT:

Gear4Music heeft het mij een keer gepresteerd een vooruitbetaling via m'n credit card te cashen terwijl ze mijn bestelling niet op voorraad hadden. Nou worden er overal fouten gemaakt natuurlijk, maar de prijs die ze in EURI aangeven is alleen maar indikatief dus werden er GBPs van mijn rekening gehaald en voor de refund ( waar ik behoorlijk om moest zeuren ) ook weer GBPs terug gestort waardoor ik een leuk bedragje aan koersverschil kwijt was. Niet mijn fave winkel dus.
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Een ashdown pedaal daar gekocht. Snelle levering, nul gelazer.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Plaats reactie