bands van forumleden op youtube

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
FR5
Berichten: 737
Lid geworden op: 23 nov 2004, 17:07

Bericht door FR5 »

Absoluut gehoor dus :D

Lekker Geert, gewoon lekker muziek maken die je leuk vind, veel plezier!

Groetjes, Steven
"Higher conciousness through lower frequencies"

Rikkers Bodyline 5-string fretless
Sandberg Edwin van Huik signature 5-string
Sire Marcus Miller U5 shortscale
Epifani UL502 + 210UL + 112UL
Korg AX30B
Gebruikersavatar
Badazza
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 okt 2011, 22:22

Bericht door Badazza »

Op het einde van ons optreden doen we altijd een beetje Poco Loco.... :jam:

ITS ALL ABOUT THE GROOVE......
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Badazza schreef:Op het einde van ons optreden doen we altijd een beetje Poco Loco.... :jam:
De gitarist moet meer slaag krijgen. Hij kent zijn plek in het geluidsspectrum niet.
Gebruikersavatar
Badazza
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 okt 2011, 22:22

Bericht door Badazza »

berth schreef:
Badazza schreef:Op het einde van ons optreden doen we altijd een beetje Poco Loco.... :jam:
De gitarist moet meer slaag krijgen. Hij kent zijn plek in het geluidsspectrum niet.
wij hanteren: if you don't feel it, don't play it....

Niets plek in het geluidsspectrum, het komt er uit gelijk we het voelen, gaan met de banaan, en zeker niet denken.... :lol:
Er word al genoeg nagedacht in/over muziek...
ITS ALL ABOUT THE GROOVE......
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Vibe krijgt honderd punten, maar ik begrijp de opmerking wel. Ritmesectie lekker groovend en strak, hij gebruikt dat niet goed genoeg maar speelt er naast (in de zin van: niet mee). Soms speelt hij er onbewust tegenin zodat het wringt. Het is ook wat luid ingemixt vind ik.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Badazza
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 okt 2011, 22:22

Bericht door Badazza »

Dr Teng schreef:Vibe krijgt honderd punten, maar ik begrijp de opmerking wel. Ritmesectie lekker groovend en strak, hij gebruikt dat niet goed genoeg maar speelt er naast (in de zin van: niet mee). Soms speelt hij er onbewust tegenin zodat het wringt. Het is ook wat luid ingemixt vind ik.
Grappig jullie hebben het niet door.... het stukje noemt POCO LOCO he en komt uit een nr dat onderkant (leven aan de onderkant) noemt .... het moet wringen en hij doe dat echt niet onbewust....stel dat hij de solo strak meespeelt tja dan is de POCO LOCO er uit he.... :lol:
ITS ALL ABOUT THE GROOVE......
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Hopen dat het publiek dat dan ook maar begrijpt..
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Dr Teng schreef: Het is ook wat luid ingemixt vind ik.
En dat is precies wat ik dus ook vond.
Gebruikersavatar
Badazza
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 okt 2011, 22:22

Bericht door Badazza »

berth schreef:
Dr Teng schreef: Het is ook wat luid ingemixt vind ik.
En dat is precies wat ik dus ook vond.
Tja tis van een live optreden ergens in een kleine café, waar alles snel moest gaan...qua geluid dan, tis geen studio opname he...
ITS ALL ABOUT THE GROOVE......
Gebruikersavatar
Nieltse
Berichten: 540
Lid geworden op: 14 apr 2010, 10:39

Bericht door Nieltse »

snap de opmerkingen niet echt, klinkt vet! en op gevoel, het moment is daar,dat is wat telt.
:facepalm:
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Badazza schreef:Op het einde van ons optreden doen we altijd een beetje Poco Loco.... :jam:

Boogie Woogie-Geraardsbergen ?
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »



Optreden vorige week op een totaal verregend festival waar we met het beperkte aantal regen-trotseerders toch nog een feestje hebben kunnen bouwen. Helaas geluid van een handycam, maar niet ontevreden.... nu die teksten nog eens afmaken :)
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Gebruikersavatar
Badazza
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 okt 2011, 22:22

Bericht door Badazza »

wombatboter schreef:
Badazza schreef:Op het einde van ons optreden doen we altijd een beetje Poco Loco.... :jam:

Boogie Woogie-Geraardsbergen ?
Jeps, zeer toffe plaats om een optreden te doen...
ITS ALL ABOUT THE GROOVE......
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Ik heb er ook al opgetreden (videootje van jaren geleden), inderdaad zeer leuk...Ik ken geen enkele andere kroegbaas die zo op de hoogte is van de bas-scène en daar aan de lopende band muziek speelt van Adam Nitti, Wooten, enz..

what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Badazza
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 okt 2011, 22:22

Bericht door Badazza »

wombatboter schreef:Ik heb er ook al opgetreden (videootje van jaren geleden), inderdaad zeer leuk...Ik ken geen enkele andere kroegbaas die zo op de hoogte is van de bas-scène en daar aan de lopende band muziek speelt van Adam Nitti, Wooten, enz..

Ja kroegbaas is ook bassist he en ongelooflijke muziekkenner... kroeg waar je tot in de vroege uurtjes kan zitten...en buiten gaat met wat muziekkennis er bij....
ITS ALL ABOUT THE GROOVE......
Plaats reactie