Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Bericht door Herman »

Ik denk dat dat een leuke Mayonaise is, maar deze winkel staat qua prijzen volgens mij niet met beide beentjes op de grond...
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Tsja, ieder zijn ding natuurlijk.... zullen we dan maar zeggen. Wat zou de realistische prijs zijn voor zoiets? Iemand een idee? Kan er op het net weinig over vinden..
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Bericht door Herman »

Ik zie bij Bassbarn UK een nieuwe Patriot 4 op de site voor ongeveer 2000 pond nieuw.
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4824
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Bericht door Green Goblin »

Monkey schreef:Ik denk dat dat een leuke Mayonaise is, maar deze winkel staat qua prijzen volgens mij niet met beide beentjes op de grond...
Nee hoor, ik vind dat ze een Westone Thunder prima kunnen taxeren :mrgreen:
Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Bericht door Herman »

Dat is één van de voorbeelden ja... :shock:
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

P van Andre..
https://link.marktplaats.nl/m985239865" onclick="window.open(this.href);return false;

:kwijl:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7184
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Dr Teng schreef:P van Andre..
https://link.marktplaats.nl/m985239865" onclick="window.open(this.href);return false;

:kwijl:
If I were a rich man…. :wink:
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Dat deze nog niet voorbij is gekomen, of probeert iedereen 'em stilletjes te houden om zelf weg te snaaien? ;)

https://link.marktplaats.nl/m985633767" onclick="window.open(this.href);return false;

Squier JV 'P voor een schappelijke prijs.
Gebruikersavatar
AppleMies
Berichten: 2205
Lid geworden op: 08 dec 2007, 10:29

Bericht door AppleMies »

Hoe je het ook went of keert. Warwick heeft de rechten van de Buzzard gekregen door een juridisch steekspel en maken nu mooie sier. De originele Buzzard is gewoon door Status gemaakt. Punt. Ik heb diverse foto's waar John met de originele Buzzard poseert.....van Status. Als wat Warwick buzzard noemt heeft er niets nee te maken. Om te beginnen zouden ze hem 1:1 spec moeten maken. Maar ja.......
zomnius schreef:met alle respect. die buzzard lijkt nog niet eens op een 'echte' buzzard zoals de status/alembic of de warwick. Echt.... :oops:

dit is de real deal:

Afbeelding

Afbeelding
DEAN Q4 Bartolini TGE • Kramer XL9
Now: Tech21 SansAmp Bass Driver DeLuxe • ART PS 4x4 • TC Electronic G-sharp
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10781
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Entwistle speelde zelf ook op de Warwick's, dus de kwaliteit zal wel goed zijn...
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
zomnius
Berichten: 1714
Lid geworden op: 21 mei 2007, 19:34

Bericht door zomnius »

AppleMies schreef:Hoe je het ook went of keert. Warwick heeft de rechten van de Buzzard gekregen door een juridisch steekspel en maken nu mooie sier. De originele Buzzard is gewoon door Status gemaakt. Punt. Ik heb diverse foto's waar John met de originele Buzzard poseert.....van Status. Als wat Warwick buzzard noemt heeft er niets nee te maken. Om te beginnen zouden ze hem 1:1 spec moeten maken. Maar ja.......
zomnius schreef:met alle respect. die buzzard lijkt nog niet eens op een 'echte' buzzard zoals de status/alembic of de warwick. Echt.... :oops:

dit is de real deal:

Afbeelding

Afbeelding

ach dan noemen we het toch 'pre lawsuit' of 'JV'? dan wil iedereen hem direct hebben om dat iedereen het zegt hahaha.
Jouw bas lijkt best wel op een......
Gebruikersavatar
zomnius
Berichten: 1714
Lid geworden op: 21 mei 2007, 19:34

Bericht door zomnius »

Jouw bas lijkt best wel op een......
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

viewtopic.php?f=2&t=61454" onclick="window.open(this.href);return false;

Prrrrr die Tokai!! Als die klinkt zoals hij eruit ziet....
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Bericht door tjoepatjoep »

AppleMies schreef:Hoe je het ook went of keert. Warwick heeft de rechten van de Buzzard gekregen door een juridisch steekspel en maken nu mooie sier. De originele Buzzard is gewoon door Status gemaakt. Punt. Ik heb diverse foto's waar John met de originele Buzzard poseert.....van Status. Als wat Warwick buzzard noemt heeft er niets nee te maken. Om te beginnen zouden ze hem 1:1 spec moeten maken. Maar ja.......
zomnius schreef:met alle respect. die buzzard lijkt nog niet eens op een 'echte' buzzard zoals de status/alembic of de warwick. Echt.... :oops:

dit is de real deal:

Afbeelding

Afbeelding
Toch stiekem wel latent GAS voor die bas... Man wat een sound op de dvd van Live at the Royal Albert Hall in 2000....


Maar oef, wat is ie foeilelijk...
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Plaats reactie