Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

hij ziet er inderdaad uit alsof ie gevallen is ofzo...
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Bericht door Archibald »

Die "buzzard" is in het Aangeboden/Gezocht gedeelte al een paar keer verschenen inderdaad.
De laatste keer gewoon ter inruil op elke andere viersnaar, if memory smurfs.
Toen heb ik toch even getwijfeld! Ik hou wel van zo'n dingen. Maar van ruilen komt huilen zeker, en blijkbaar een moeilijke bas om van af te geraken indien het toch je ding niet blijkt te zijn.
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5674
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

PMJ schreef:viewtopic.php?f=2&t=61454

Prrrrr die Tokai!! Als die klinkt zoals hij eruit ziet....
Oef, als ik een duizendje had liggen ergens zou ik die Aria er meteen ook wel bij willen hebben :kwijl:
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Dat dacht ik ook al;). Lijkt me een goede prijs voor die Aria. De tokai heeft mijn serieuze interesse. Ik zat al een poos naar zoiets uit te kijken (specifiek met matching headstock). Wel zal ik er dan weer wat voor weg moeten doen.

Edit: wordt niet meer verkocht......
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Ja, excuses, de Tokai blijft toch. Ik ga er teveel spijt van krijgen later (zoals mij ook door een aantal BGF-leden op het hart werd gedrukt).

(de Aria en Squier blijven gewoon beschikbaar)
Gebruikersavatar
Len
Berichten: 1953
Lid geworden op: 17 nov 2006, 13:45

Bericht door Len »

Mooie rode Fender Cabronita

https://link.marktplaats.nl/m984733867" onclick="window.open(this.href);return false;
And the silence that followed was louder than a cannon.
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Bericht door viersnaar »

Mijn ex-Kramer. Enorm fijne bas, weet écht niet meer waarom ik die überhaupt heb verkocht destijds.
Kramer
Eigenlijk wel stiekem last van GAS... :oops:
Joshbass33
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 mar 2013, 21:10

Bericht door Joshbass33 »

Archibald schreef:Die "buzzard" is in het Aangeboden/Gezocht gedeelte al een paar keer verschenen inderdaad.
De laatste keer gewoon ter inruil op elke andere viersnaar, if memory smurfs.
Toen heb ik toch even getwijfeld! Ik hou wel van zo'n dingen. Maar van ruilen komt huilen zeker, en blijkbaar een moeilijke bas om van af te geraken indien het toch je ding niet blijkt te zijn.
Die Shamray Buzzard was van mij en heb ik inderdaad verscheidene keren aangeboden op bgf.
Uiteindelijk geruilt met een bgf'er.
Het is een aparte bas, maar wel kwalitatief heel goed...lijkt niet op een buzzard maar is een exacte kopie bodyvorm van een Alembic Dragonwing.
Ik ben zelf een slappert, en daar was deze bas jammer genoeg niet erg geschikt daarom heb ik hem maar weer weg gedaan.

Heb trouwens nog een Hohner 'The Jack' in de aangeboden sectie staan.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Joshbass33 schreef: Heb trouwens nog een Hohner 'The Jack' in de aangeboden sectie staan.
ok 5 eu gr
Gebruikersavatar
Kosygin
Berichten: 1317
Lid geworden op: 30 aug 2007, 09:14

Bericht door Kosygin »

Waarom zou je zulke kakfoto´s doen bij een bas waar je 2500 euro voor vraagt....
https://link.marktplaats.nl/m987024687
MTD 535 --> Line 6 G30 --> Avalon U5 --> Crowd!
Gebruikersavatar
astar
Berichten: 321
Lid geworden op: 03 dec 2003, 10:41

Bericht door astar »

Kosygin schreef:Waarom zou je zulke kakfoto´s doen bij een bas waar je 2500 euro voor vraagt....
https://link.marktplaats.nl/m987024687
Als je dan toch nog even echt wilt lachen, moet je die fender jazz met dat extra stukje ikea hout en religieuze road wear even bekijken... :facepalm:
lijkt me enig
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

En zijn mooie schilderij :facepalm:
Gebruikersavatar
clover4
Berichten: 1164
Lid geworden op: 08 jan 2012, 20:07

Bericht door clover4 »

astar schreef: Als je dan toch nog even echt wilt lachen, moet je die fender jazz met dat extra stukje ikea hout en religieuze road wear even bekijken.
Dat ding staat al zo lang op Marktplaats dat ie alleen daarom al 'vintage' is.
Catch your dreams before they slip away
Dying all the time
Lose your dreams and you will lose your mind
Ain't life unkind?
Gebruikersavatar
Watt
Berichten: 478
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:52

Bericht door Watt »

Als die Telecaster bas verder origineel en goed is, dan is ie dat geld wel waard.
FENDER and SQUIER basses| HEVOS 400D AMP | HEVOS POWERSET CABS | LINE 6 G30 RELAY | DUNLOP PICKS | SOME SECRET STUFF
evert
Berichten: 270
Lid geworden op: 11 apr 2005, 15:46

Bericht door evert »

Watt schreef:Als die Telecaster bas verder origineel en goed is, dan is ie dat geld wel waard.
Is nog ooit van mij geweest, goede bas, boomstam van een hals! De lak is niet orgineel en de slagplaat, maar omdat deze van cellulose waren (eenlaags?) dat blijft krimpen is er volgens de insiders bijna geen een Telecaster-bas meer uit die tijd met de eertse slagplaat (in goede conditie dan ;->) te vinden.
Plaats reactie