naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
roi
Berichten: 98
Lid geworden op: 02 jul 2011, 01:47

Bericht door roi »

Nog meer mensen van hier naar de Aristocrats geweest in de Boerderij te Zoetermeer of in Belgie afgelopen woensdag/donderdag?

Was weer erg onderhoudend op meerdere vlakken.
12322637_971143809596058_4203428010182859233_o.jpg
Fender Modern Player, Spector Coda IV +V
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Ben gisteren geweest in Belgie...tweede keer dat ik ze zag en stelde alweer niet teleur.
Superbe live klank gisteren in de Spirit, bijna een cd die opstond en alweer veel plaats voor avontuur en eigenzinnigheid.
Ben er telkens weer een beetje ondersteboven van...die Govan heeft echt fantastische gitaarklanken en fraseringen in huis.
Beller staat er als een huis en die hele ritmesectie is een blok hecht ingespeeld beton.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
JoostT
Berichten: 684
Lid geworden op: 22 aug 2010, 00:44

Bericht door JoostT »

Ben ook geweest, vond het erg goed, vooral ook door de lol die ze hebben in het spelen (en de kip actie :-))
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7175
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

roi schreef:Nog meer mensen van hier naar de Aristocrats geweest in de Boerderij te Zoetermeer of in Belgie afgelopen woensdag/donderdag?

Was weer erg onderhoudend op meerdere vlakken.
12322637_971143809596058_4203428010182859233_o.jpg
JAZEKER! Daar sta ik! Links, net buiten beeld... :D

Het is de derde keer dat ik ze zag en ik moet zeggen; één van de beste concerten tot nu toe. Ik vond alleen de Spector bas geen waardevolle toevoeging aan Beller's Lull bassen. Overigens de sound en mix was geweldig! Zelfs zo dicht bij het podium. Dat is wel eens anders in de Boerderij. Kwam waarschijnlijk door Kip!
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Het is echt onvoorstelbaar hoe de structuur van die nummers in elkaar zit en zo ijzig strak..ook drie echte persoonlijkheden die mooi versmelten (Beller heeft echt zijn eigen stijl)
Ik moet wel zeggen dat het op cd wat vermoeiender is dan wanneer je het ook kan zien.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6070
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Bericht door ritz »

roi schreef:Nog meer mensen van hier naar de Aristocrats geweest in de Boerderij te Zoetermeer of in Belgie afgelopen woensdag/donderdag?

Was weer erg onderhoudend op meerdere vlakken.
Hoewel ik een kaartje had voor Zoetermeer kon ik helaas door diverse omstandigheden dit keer niet aanwezig zijn. :(

@roi
Wie heeft die fraaie, scherpe foto gemaakt? En waar heb je deze vandaan?
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
roi
Berichten: 98
Lid geworden op: 02 jul 2011, 01:47

Bericht door roi »

@ ritz komt van hun facebook site.....

Ik sta - met mijn zoontje van 11 jaar :D - wel op de foto op het balkon.... die kale ( haha barst ervan...).

Geluid boven op het balkon vond ik wel iets minder, maar anders zou de kleine man er niets van mee krijgen. Hij heeft nu 2 jaar drumles en vond het geweldig...wat goed voorstelbaar is. "Volgende keer weer papa" :)

Voor mij ook de 3x (boerderij, P60, boerderij) en ja eens Geert live toch veel leuker dan van cd.
Fender Modern Player, Spector Coda IV +V
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6070
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Bericht door ritz »

roi bedankt.
Op die leeftijd ging ik niet naar zulk soort concerten toe... :oudezak:
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

In 2016 naar....... (drum geroffel).... Doe Maar.... Al zag ik op facebook dat de zoon van Hennie (= Xander) zijn fanned bas heeft kwijtgemaakt (waarschijnlijk zijn bartap mee betaald).... haha.... Doe Maar zonder bas dan...
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Bornlivedie
Berichten: 4354
Lid geworden op: 04 jun 2006, 00:03

Bericht door Bornlivedie »

Voor de Aristocrats fans: Binnenkort een interview met de heren op https://houseofprog.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, gedaan door onze eigen basschick Iris toen de band in de Boerderij in Zoetermeer speelde 8)
Bidet as it may
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6070
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Bericht door ritz »

Strakjes op de fiets naar Tower of Power in het Paard (in ieder geval een vrolijke afsluiting van het jaar).

Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Gebruikersavatar
Arretje
Berichten: 646
Lid geworden op: 06 feb 2008, 14:11

Bericht door Arretje »

ritz schreef:Strakjes op de fiets naar Tower of Power in het Paard (in ieder geval een vrolijke afsluiting van het jaar).

Ik heb ze in Groningen gezien en ik heb genoten; veel plezier!
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6070
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Bericht door ritz »

Van gisteren ('still going strong').

De twee oprichters van de band (1968) nog steeds prominent aanwezig, dus 47 jaar (!) actief. Dat zijn Emilio Castillo (rechts op de foto) en Stephen Kupka (2e van links). De zanger die ze bij zich hadden, heeft een aardig(e) soulstem(metje), maar toen Castillo ook even ging zingen kon je werkelijk horen wie een echte rauwe funky soulstem heeft. Buiten de de gebruikelijke wat rustiger nummers swingde het wel weer als de neten (in een uitverkocht en HEEL warm Paard).

Afbeelding
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15087
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Net terug van K3 :facepalm:
Gebruikersavatar
MagicOnion
Berichten: 2905
Lid geworden op: 28 dec 2007, 22:54

Bericht door MagicOnion »

Op 7 april naar Charles Bradley in Cirque Royal, Brussel. :dance:
Plaats reactie