Red Skies Blue

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3050
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

Red Skies Blue

Bericht door Van Tango »

Afbeelding

Met de band een tijd terug een EP'tje opgenomen, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

De EP is hier te beluisteren: https://soundcloud.com/red-skies-blue/s ... skies-blue" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij een van de nummers zelf een clipje geschoten:



Laat maar horen. :cheer:
What difference does it make?
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3021
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Red Skies Blue

Bericht door Britsie »

Ik heb jullie EP al een tijdje geleden gedownload en al verschillende keren beluisterd.
Muzikaal is het mijn smaak maar helaas is het stemtimbre van de zangeres niet in mijn comfort-zone. (Dat is helemaal mijn probleem en ligt niet aan de zangkwaliteiten van de zangeres) Wel, heb ik de indruk dat ze regelmatig tegen de limiet van haar stem aan het zingen is en dat is jammer want als ze niet op haar limiet zingt, heeft ze best wel Anouk-achtige kwaliteiten in haar stem.

Veel succes met de EP en de band. :yes:
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3050
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

Red Skies Blue

Bericht door Van Tango »

Thanks! De EP is nu bijna alweer een jaar oud en we zijn nog steeds druk aan het schrijven. Waar we in het binnen met de nummers qua stijl nog alle kanten op schoten komt er nu steeds meer een eigen geluid uit tevoorschijn. Binnenkort maar weer eens wat opnames maken!
What difference does it make?
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3050
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

Re: Red Skies Blue

Bericht door Van Tango »

Een tijd terug weer twee nummers opgenomen:

Afbeelding

https://soundcloud.com/red-skies-blue/s ... igger-fish

Wat je hoort is:
B&CH/Gibson Thunderbird => EHX Black Finger => (MXR M83 Bass Chorus & Boss DD-7 in ''Contradictions'') => Aguilar Tone Hammer 500 = DI Out naar mengpaneel.

Alle feedback is welkom. :)
What difference does it make?
Plaats reactie