Koptelefoon op Ashdown mag600?

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jonas_
Berichten: 535
Lid geworden op: 13 okt 2009, 12:35

Koptelefoon op Ashdown mag600?

Bericht door Jonas_ »

Ik heb een Ashdown MAG 600h evo 3. Waanzinnig leuk natuurlijk maar nu ik een bovenbuurvrouw met een pasgeboren kindje heb kan ik niet naar hartenlust rammen op de basgitaar. Nu heeft de versterker geen output voor een koptelefoon alleen een tuner/ line output waar geen koptelefoon op lijkt te werken. Zijn er andere manieren om toch vooruit te kunnen? Ik wil eigenlijk geen losse VoX plug kopen anders kan ik net zo goed mijn versterker de deur uit doen en dat vind ik zonde. Ik hoor het graag!
Frankenstein Jazz
Frankenstein Precision
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Koptelefoon op Ashdown mag600?

Bericht door tieleman »

Een line out heeft niet genoeg peut om een koptelefoon te voeden. Je kunt achter de line out een koptelefoonversterkertje hangen, die heb je al voor een paar tientjes, of een klein mengtafeltje met koptelefoonuitgang als je die toevallig hebt liggen.
Gebruikersavatar
Jonas_
Berichten: 535
Lid geworden op: 13 okt 2009, 12:35

Koptelefoon op Ashdown mag600?

Bericht door Jonas_ »

tieleman schreef:Een line out heeft niet genoeg peut om een koptelefoon te voeden. Je kunt achter de line out een koptelefoonversterkertje hangen, die heb je al voor een paar tientjes, of een klein mengtafeltje met koptelefoonuitgang als je die toevallig hebt liggen.
Een koptelefoonversterkertje? ga ik eens naar op zoek. Bedankt!
Frankenstein Jazz
Frankenstein Precision
Gebruikersavatar
696Danny
Berichten: 134
Lid geworden op: 05 mar 2014, 10:48

Koptelefoon op Ashdown mag600?

Bericht door 696Danny »

Jonas_ schreef:
tieleman schreef:Een line out heeft niet genoeg peut om een koptelefoon te voeden. Je kunt achter de line out een koptelefoonversterkertje hangen, die heb je al voor een paar tientjes, of een klein mengtafeltje met koptelefoonuitgang als je die toevallig hebt liggen.
Een koptelefoonversterkertje? ga ik eens naar op zoek. Bedankt!
Ik gebruik zelf met veel tevredenheid de Phil Jones BigHead.
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 2178
Lid geworden op: 03 aug 2004, 22:59

Koptelefoon op Ashdown mag600?

Bericht door Goose »

Maar als je een koptelefoon versterker of mengpaneel koopt heb je je basversterker voor thuis niet meer nodig. Daar kan je direct op inpluggen.
-Fender Vintera P
-Gretsch G5442BDC
-Randall RB500
-Dynacord Exquisit
-Eden 212
-Peavey 115 (Eminence Kappa Pro 15)
-en teveel effect pedalen....
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Koptelefoon op Ashdown mag600?

Bericht door tieleman »

En TS geeft aan dat 'ie graag via z'n eigen top wil blijven spelen. En aangezien daar geen koptelefoonuitgang op zit (maar wel een line out) zul je er toch iets bij moeten kopen.
Plaats reactie