Ashdown B-social

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ashdown B-social

Bericht door Erelid »

Ouwe draad maar inmiddels afgeprijsd van € 829 voor € 599 (bax). Nog steeds heel veel geld voor wat het is vind ik.
Wie heeft 'm?

En is 2x 35Watt, niet 2x 75.
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Ashdown B-social

Bericht door MR. LEE »

De prijs voor zo'n hebbe-dingetje is gewoonweg "A-social" ... :(
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ashdown B-social

Bericht door Erelid »

Het is vooral B-social naar de fabriek toe ja.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Ashdown B-social

Bericht door Bolobass »

Niet de duurste ipod dock.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ashdown B-social

Bericht door Erelid »

Nee, die kost € 399.000,00 :lol:
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Ashdown B-social

Bericht door MR. LEE »

....meer "iets" voor Rothschild familie-leden , hier op dit forum :?
amb75
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2016, 07:19

Ashdown B-social

Bericht door amb75 »

Erelid schreef:Ouwe draad maar inmiddels afgeprijsd van € 829 voor € 599 (bax). Nog steeds heel veel geld voor wat het is vind ik.
Wie heeft 'm?
En weer een bumpje... Ben een beginnende bassist, en dus nog zoekende naar de juiste gear. Heb momenteel een fender rumble 15 versterkertje. Prima ding, maar zou toch graag een multi inzetbaar apparaatje hebben. Mijn laptop speakerset is ook aan vervanging toe, en wil sowieso minder kabeltjes en draadjes in de slaapkamer...

Was benieuwd naar de meningen van mensen die de versterker hebben aangeschaft. Kan er niet heel veel over vinden, maar het concept van dit product spreekt me dus erg aan. Had inderdaad ook het draadje op https://basschat.co.uk/topic/254136-ashd ... al-really/ gelezen (schitterend, met iemand van ashdown zelf die even kwam 'ranten' over de negatieve berichtgeving van dit product... Leuk leesvoer, waar je zelfs een (heeeeel klein beetje) begrip krijgt voor de beste man.

Desalniettemin lijkt dit voor mij een perfecte oplossing, basversterker, maar meteen ook een apparaat waar je je wireless apparaten op kan aansluiten (laptop, smartphone), en ziet er naar mijn mening best grappig uit... Naast dit product zijn er niet veel apparaten met bluetooth die geschikt zijn voor een basgitaar (Line 6 Amplifi 75, maar is meer een gitaar versterker, Blackstar ID:Core BEAM, maar... maar... vink gewoon niet mooi)

Adviesprijs was wel een beetje hoog (beetje...? :lol: ), maar hopelijk inmiddels al wat gezakt. Ik vind alleen maar gebruikte exemplaren, en die zijn nog rond de 500EUR...

Dus, wie heeft er een en hoe bevalt ie? En wie weet toevallig waar je ze nog kan verkrijgen voor NIET de hoofdprijs?
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

Ashdown B-social

Bericht door butters »



phil jones quantum 400 (nog niet op de markt denk ik)


ik gebruik zelf een ion tailgaiter (wel de oude versie zonder blauwtand maar wel een aparte instrumentingang) deze klinkt helemaal niet slecht met een basgitaar. wel geen toonregeling. Volgens Bax zou een bas erop heel slecht klinken. maar ik heb eentje tweedehands gekocht en ben best tevreden
misschien is de nieuwe versie ook ok voor bas? (die heeft wel bluetooth, maar geen aparte ingang voor een instrument, wel een mic ingang)
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ashdown B-social

Bericht door Erelid »

Dit ding had er al lang moeten zijn. Filmpje is van januari 2015 en daar verteld ie in dat ie in mei zou komen. Staat niet eens op de website van PJ.
amb75
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2016, 07:19

Ashdown B-social

Bericht door amb75 »

Ok, dus ik hem hem gekocht! vanuit Finland, 550 incl verzendkosten. Een hoop centjes, maar wegens de vele aansluitmogelijkheden zeer welkom mijn woning.

Ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee, al ben ik nog (lang) niet achter alle instelmogelijkheden (input vs volume bijvoorbeeld, welke knop zet ik op welke waarde). Geluid klinkt goed voor zover ik als leek kan horen. Verschilt niet veel van mijn oude Fender Rumble 15, al lijkt het of die harder kan. Heb het nog niet getest.

Zijn er nog andere forumleden die de unit thuis hebben/ of er ervaring mee hebben?
Plaats reactie