Het grote wat is dit nog waard topic!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Rolandboer
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 mei 2014, 22:15

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Rolandboer »

Iemand enig idee wat een Hartke B60 combo op mag brengen tweedehands? De prijzen van 'kleine' combo's lopen gigantisch ver uiteen op marktplaats, van een paar tientjes tot bedragen rond de 200 euro..
Combo werkt uiteraard nog naar behoren en ziet er prima uit.
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15087
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door padawatje »

Ik heb een tijdje terug een GK combootje met erg gelijkaardige specs gekocht en weer verkocht voor 100€ (dacht ik, kan ook 90€ geweest zijn ...)

Die Hartke's zijn degelijk en gaan keihard. 80€ tot 100€ lijkt mij redelijk.
Rolandboer
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 mei 2014, 22:15

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Rolandboer »

Ik had die prijs zelf ook een beetje in gedachten, maar ik keek erg op van de prijzen op marktplaats.
Bedankt!
Sam
Berichten: 174
Lid geworden op: 23 nov 2007, 00:58

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Sam »

Ik ben aan het overwegen om mijn markbass 121 combo te verkopen. Sinds ik mijn PJB combo heb, wordt die niet meer zo veel gebruikt.

De combo is ondertussen 6 a 7 jaar oud en veelvuldig gebruikt voor repetities en optredens en dat heeft zijn sporen nagelaten. Technisch tiptop in orde, maar cosmetisch wel wat op aan te merken (zoals je kan zien op de 2de foto).

Heeft iemand enig idee wat ik hier nog voor zou kunnen verwachten?

Afbeelding

Afbeelding
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Erelid »

Ik wil hem wel kosteloos voor je afvoeren :wink:
Deewee
Berichten: 197
Lid geworden op: 21 nov 2011, 16:05

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Deewee »

Dus als ik m koop voor €100 wordt ie wel gebracht? :lol:
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Kaasknaap »

Die vind ik anders ook wel erg interessant! Geen idee hoeveel dat mag kosten, maar ik ben wel geïnteresseerd!
Gebruikersavatar
rvdbrand
Berichten: 775
Lid geworden op: 27 jun 2007, 15:03

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door rvdbrand »

Sam schreef:Ik ben aan het overwegen om mijn markbass 121 combo te verkopen. Sinds ik mijn PJB combo heb, wordt die niet meer zo veel gebruikt.

De combo is ondertussen 6 a 7 jaar oud en veelvuldig gebruikt voor repetities en optredens en dat heeft zijn sporen nagelaten. Technisch tiptop in orde, maar cosmetisch wel wat op aan te merken (zoals je kan zien op de 2de foto).

Heeft iemand enig idee wat ik hier nog voor zou kunnen verwachten?
Nieuw rond de 750? 2dehands nog tikkie over de helft? Iets van 400? (Met natte duim uit mouw geschud)
G&L L2000 ('09) / G&L L2000 ('83)
GenzBenz Shuttle 6.0 / MesaBoogie 1516 / 115
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2823
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Sjtevel 1984 »

Het is (voor jou) jammer dat de Markbass-hype over is. In deze staat denk ik dat je er maximaal €250,- voor kan vragen.
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
rvdbrand
Berichten: 775
Lid geworden op: 27 jun 2007, 15:03

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door rvdbrand »

Sjtevel 1984 schreef:Het is (voor jou) jammer dat de Markbass-hype over is. In deze staat denk ik dat je er maximaal €250,- voor kan vragen.
Ja, dat is eigenlijk wel iets realistischer met wat je er voor kunt krijgen. Ligt er natuurlijk aan hoeveel geduld je hebt ;-)
G&L L2000 ('09) / G&L L2000 ('83)
GenzBenz Shuttle 6.0 / MesaBoogie 1516 / 115
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door butters »

Afbeelding

fototje van internet. Tis een basspeaker. (midrage driver, 12 inch, 200 watt)
Ik heb er zo eentje. Midjaren 90 gekocht. En eigenlijk in een gitaarcabinet gebruikt. Voor een jaartje dan heeft ie stilgelegen tot nu. Hele goede staat dus... Deze zou ook kustom in SWR combo's gezeten hebben. wat kan ik hier voor vragen?
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Erelid »

Fender Standard Jazz fretless (MIM) met EMG J-set uit 2011. Wat mag dat opbrengen redelijkerwijs? Is in nette staat.
EMG set netjes ingebouwd.
IMG_0015.jpg
IMG_0014.jpg
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door PMJ »

Zo'n jazz in nette staat zal denk ik rond de 450,00 doen..
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door Erelid »

Da's ook weinig aangezien ze nieuw € 952 kosten, zonder EMG set..
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Het grote wat is dit nog waard topic!

Bericht door PMJ »

Erelid schreef:Da's ook weinig aangezien ze nieuw € 952 kosten, zonder EMG set..
Dit soort upgrades doen helaas niet veel met de verkoopwaarde doorgaans. Al zie ik er wel degelijk het nut van in. EMGs klinken gaaf in een jazz.
Mexicaanse standaard bassen zie ik nu doorgaans niet voor meer te koop staan of met hogere biedingen. Er is dan ook wel aardig wat aanbod qua jazz bassen uiteraard. Voor een beetje meer koop je al jazzes uit de duurdere mex lijnen, japanners of goedkopere USA Fenders (highway modellen). Al ligt het bij jouw bas mogelijk iets anders ivm fretloos....al is daar dan weer een kleinere markt voor.

Maar je kan hem natuurlijk altijd voor een bedrag naar je zin neerzetten en kijken wat er gebeurt. Als er iemand is die net zo'n bas zoekt in nette staat, en je bent op dat moment de enige fretloze....
Plaats reactie