Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

deevit schreef:Wellicht heeft postNL (of Bax) het drukker dan normaal ivm de feestdagen?
nee hoor. En dan nog is dat niet mijn probleem.
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6725
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Ervaringen bax-shop

Bericht door Stinky »

allez, al sinds mensenheugenis is het een feit dat de postbezorging langer duurt in de feestmaand December... :facepalm: :D

en als jij iets verstuurd of toegestuurd krijgt in December, dan is het zéker ook jouw probleem...met een beetje pech. :mrgreen:
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Ervaringen bax-shop

Bericht door basloze fret »

Erelid schreef:Voor 23:00 besteld, volgende dag in huis werkt ook niet meer bij Bax. Is nou de zoveelste keer dat de levering steeds een dag wordt opgeschoven in de Postnl track&trace. Keymusic, Musicstore en Thomann zijn sneller op dit moment.
We zijn met zijn allen wel erg verwend geworden. Wat boeit het als je het 1 dag of 2 dagen later krijgt? Het is niet dat je leven er vanaf hangt of zo...
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Ervaringen bax-shop

Bericht door Freddy Lee »

Ik meen ook iets gelezen te hebben over een storing bij PostNL. Dat kan je Bax niet aanrekenen.
Verder vind ik het een hoop gezeur om niks. Dus: :stupid:

Ik blijf het een prima winkel vinden.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Gebeurd wel erg vaak laatste tijd. Bovendien zorg ik dat ik thuis ben als er bezorgd wordt. Als je dan 3 dagen voor jan l*l thuis bent vind ik dat geen flauwe kul meer.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Gewoon laten afleveren bij een pick up punt. Krijg je een berichtje als het er is.
Ik doe dat zo al zolang als het kan. Meestal laat ik het dan bij de Gamma waar ik na het werk toch langs kom bezorgen.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Ervaringen bax-shop

Bericht door Freddy Lee »

Erelid schreef:Gebeurd wel erg vaak laatste tijd. Bovendien zorg ik dat ik thuis ben als er bezorgd wordt. Als je dan 3 dagen voor jan l*l thuis bent vind ik dat geen flauwe kul meer.
Dat is inderdaad wel vervelend.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Afhaalpunten heerschen. Vooral als ze ook in de avond open zijn. Bouwmarkten enzo.
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door viersnaar »

basloze fret schreef:
Erelid schreef:Voor 23:00 besteld, volgende dag in huis werkt ook niet meer bij Bax. Is nou de zoveelste keer dat de levering steeds een dag wordt opgeschoven in de Postnl track&trace. Keymusic, Musicstore en Thomann zijn sneller op dit moment.
We zijn met zijn allen wel erg verwend geworden. Wat boeit het als je het 1 dag of 2 dagen later krijgt? Het is niet dat je leven er vanaf hangt of zo...
Hoewel ik het 100% met je eens ben wat betreft strekking, is het gewoon niet correct van Bax dat de slogan 'voor 23:00 besteld, volgende dag in huis' bovenaan hun site staat, want dat is dus blijkbaar gewoon niet zo.
Gebruikersavatar
Bernardduur
peetOhm
Berichten: 9011
Lid geworden op: 29 mei 2006, 23:53

Ervaringen bax-shop

Bericht door Bernardduur »

Bij mij werd laatste een bestelling van Bax (voor 23.00 besteld) bezorgd de volgende dag om 23.30 uur......... was drukke rit volgens de besteller en ze belde me op rond 22.00 uur om te overleggen of ze nog langs mocht rijden.

Aan de ene kant goede service. Aan de andere kant vreemd om zo laat nog een pakket te ontvangen
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

:no: ze zijn overgestapt naar DHL!! de lutsers! Postl is eruit.. en redelijk terecht.. maar DHL??? Dan nog liever UPS. die hebben met het Kiala netwerk tenminste een fatsoenlijke hoeveelheid access points waar je je pakketje kunt ophalen. DHL heeft er minder dan de helft. En DHL is de meest onbetrouwbare logistiek dienstverlener die er is! Ik heb net een bestelling gedaan die zaterdag tussen 11 en 15 geleverd zou moeten worden. We zullen het zien....
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6226
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Ervaringen bax-shop

Bericht door AmericanIdiot »

Op 27-12 om 22:53 een bestelling bij BAX gedaan....op 28-12 keurig bezorgd. Netjes!
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Dit wordt meer een item "Ervaringen pakkjesbezorgers" :offtopic:
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Ervaringen bax-shop

Bericht door Droombolus »

SpcMnk schreef: Dan nog liever UPS
Ik zit op m'n werk naast de Shipping en kan je vertellen dat m'n kollegaas daar peulen schijten van UPS. Er wordt blijkbaar door geen andere expediteur zo veel rondgesmeten met pakketten als door hullie, ze hebben de hoogste schade quote en zijn dan ook afgevoerd als expediteur van keuze ...............
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
Madame Clapotis
Berichten: 1794
Lid geworden op: 30 aug 2007, 22:06

Ervaringen bax-shop

Bericht door Madame Clapotis »

Misschien heb ik het mis, maar volgens mij waren de prijzen van Bax tot voor kort nog te volgen / vergelijken via prijzenvolger.com. Maar dat lijkt verleden tijd?
GEZ: CIOKS SOL | Source Audio Aftershock | Beyerdynamic DT770Pro 80Ohm
TK: Disaster Area DMC-8D g2 MIDI-controller

Mme Clapotis
Plaats reactie